استایل شما بر اساس ماه تولدتان چیست؟

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا همیشه یک نوع لباس خاص را می‌خرید؟ یا اینکه چرا به استایل خاصی علاقه دارید؟ ماه تولد شما می‌تواند به این مساله مرتبط باشد

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا همیشه یک نوع لباس خاص را می‌خرید؟ یا اینکه چرا به استایل خاصی علاقه دارید؟ ماه تولد شما می‌تواند به این مساله مرتبط باشد. چه فردی باشید که به شدت به طالع‌بینی اعتقاد دارد و طالع هر روزش را چک می‌کند یا چه فردی باشید که به این مسائل می‌خندد، برخی نشانه‌ها وجود دارند که کاملا در مورد شما درست از آب در می‌آیند. در مورد مد، ماه تولد می‌تواند در اینکه چه استایلی مورد علاقه‌ی شما است نقش داشته باشد. در این مقاله استایل 12 ماه را به شما می‌گوییم تا بر اساس ماه تولدتان نکاتی جالبی را در مورد استایل خودتان ببینید.

استایل متولدین برج دلو(بهمن)
استایل بر اساس ماه تولد

به عنوان دختری که به دنبال ترقی است، یک دختر متولد بهمن علاقه دارد خاص‌ترین لباسی که می‌تواند پیدا کند را بپوشد. چه از برندهای معتبر و چه از برندهای ناشناخته و بوتیک‌های کوچک، به دنبال لباسی است که زیبا و متفاوت باشد. گزینه‌ی مناسب خرید برای متولدین این ماه خرید آنلاین است؛ زیرا می‌توانند بیشتر جست و جو کرده و انواع مختلفی از لباس را ببینند.

 

استایل متولدین برج حوت(اسفند)


استایل بر اساس ماه تولد

متولدین این ماه به لباس‌هایی که حال و هوای رمانتیک دارند علاقه دارند. دختر متولد اسفند هنرمند است و روحیه‌ای هنری دارد. پیشنهادهای خرید برای متولدین اسفند می‌تواند پارچه‌های گلدار و رنگی روی یک پیراهن بلند باشد.

 

استایل متولدین برج حمل ( فروردین)

استایل بر اساس ماه تولد

متولدین فروردین اعتماد به نفس دارند. آنها انسان‌های راحتی هستند و بدون وسواس به دنبال انتخاب لباس می‌روند. پیشنهاد‌های خرید برای متولدین فروردین این است که از پیراهن‌های ابریشمی استفاده کنند.

 

استایل متولدین برج ثور(اردیبهشت)

استایل ماه تولد

دختران متولد اردیبهشت دوست دارند خاص بودن خود را در استایل‌شان نشان دهند. به عنوان یک فرد قابل اعتماد و خاکی یک دختر متولد اردیبهشت، لباس‌های غیرعادی و لباس‌هایی که جلب توجه می‌کنند را نمی‌پسندد و ترجیح می‌دهد به سمت استایلی کلاسیک‌تر برود. پیشنهادهای خرید برای متولدین اردیبهشت می‌تواند انتخاب رنگ‌های خنثی و ساده باشد.  

 

استایل متولدین برج جوزا (خرداد)

استایل ماه تولد

متولدین کنجکاو خرداد دوست دارند گلچینی از لباس‌های زیبا را به تن کنند. پیشنهادهای خرید برای متولدین خرداد می‌تواند خرید چند اکسسوری برای ست کردن با لباس‌های ترکیبی‌ای که می‌پوشند باشد.

 

استایل متولدین برج سرطان (تیر)

استایل ماه تولد

یکی از بهترین و یا شاید بدترین ویژگی‌های متولدین تیر احساساتی بودن آن‌هاست. اما موقع انتخاب استایل این احساساتی بودن به کار می‌آید. پیشنهاد خرید برای متولدین تیر می‌تواند پیراهن‌های ماکسی با برش‌های خاص باشد.

 

استایل متولدین برج اسد(مرداد)

استایل ماه تولد

متولدین مهربان مرداد همیشه لباس‌هایی با رنگ‌های شاد می‌پوشند. آنها لباس‌هایی می‌پوشند که قبلا ندیده‌اید.‌ متولدین مرداد استایلی جالب و زیبا دارند. پیشنهادهای خرید برای متولدین مرداد می‌تواند دستمال گردن، پاپیون یا کراوات باشد. این آیتم‌های کوچک و رنگی به شما ظاهری جالب و بامزه می‌دهند.

 

متولدین برج سنبله (شهریور)

استایل ماه تولد

استایل مورد علاقه متولدین شهریور استایلی کلاسیک و سنگین است. آنها علاقه‌ای به جلب توجه ندارند. پیشنهاد خرید برای متولدین شهریور می‌تواند تمرکز روی آیتم‌های با کیفیت باشد؛ مانند لباس‌های ابریشمی دکمه‌دار یا دامن و شلوار.

 

متولدین برج میزان(مهر)

دختران متولد مهر متعادل هستند. آنها استایلی متوسط را برای خود در نظر می‌گیرند؛ هم از رنگ‌های ساده استفاده می‌کنند هم رنگ‌های جسورانه. آنها استایل‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. از آنجاییکه در مد تنوع طلب هستند، پیشنهادهای خرید برای متولدین مهر می تواند این باشد که اول ببینند چه چیزی در کمد لباس هایشان کم دارند و بعد به سراغ خرید آن بروند.

 

متولدین برج عقرب( آبان)

متولدین این ماه آنچه را که دوست دارند می‌پوشند. اراده‌ی آنها در انتخاب استایل باعث می‌شود موقع انتخاب شما را زیاد منتظر نگذارند. از آن جایی که به سادگی انتخاب و خرید می‌کنند می‌توانند خریدارهای خوبی باشند و پیشنهاد می شود مغازه‌ها و حراجی‌های کوچک را از دست ندهند.

 

متولدین برج قوس ( آذر)

استایل بوهو

متولدین آذر اهل سفر و به دنبال ماجراجویی هستند. استایل‌های بوهو و اسپورت برایشان مناسب است. آنها به دنبال استایلی هستند که بتوانند در سفر چمدان خود را به راحتی حمل کنند و به علاوه راحت هم باشند. پیشنهادهای خرید برای متولدین آذر این است که از پارچه‌های رنگی و طرح‌دار غافل نشوند.

 

متولدین برج جدی (دی)

دختران متولد دی به جدیت معروف هستند. آنها استایلی با پرستیژ دارند و از لباس‌هایی با دوخت خوب  و پارچه‌های با کیفیت استفاده می‌کنند. پیشنهادهای خرید برای متولدین دی می‌تواند انتخاب پیراهن‌هایی کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره باشد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان