رود گولیت:

گواردیولا حذف شد چون مسی نداشت

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند با اشاره به دشواری‌های گواردیولا در چمپیونزلیگ، از زمان ترک بارسلونا تا امروز، می‌گوید عامل اصلی سقوط دیشب او مثل گذشته در اختیار نداشتن لیونل مسی بوده.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در فصلهای 2008-2009 و 2010-2011 جام قهرمانی را بالای سر برده است. اما پپ از زمان ترک بارسا دیگر قادر به تکرار این موفقیت نشده.

 

با اینکه گواردیولا بعد از ترک غول کاتالان، سکان هدایت دو باشگاه بزرگ اروپایی، بایرن مونیخ و منچسترسیتی را به دست گرفته و با تیم آلمانی به مرحله نیمه‌نهایی هم راه یافته ولی تا کنون موفق به فتح دوباره لیگ قهرمانان نشده است.

 

 

بعد از شکست دیشب پپ در مقابل تاتنهام در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند درباره علت ناکامی‌های پپ در لیگ قهرمانان از زمان جدایی از بارسلونا گفت:" علت این است که او دیگر مسی را در اختیار ندارد. این برای یک مربی تفاوت خیلی بزرگی است".

 

گولیت در ادامه گفت:" پپ سعی کرد با بایرن همان موفقیت‌های بارسا را تکرار کند و هر دفعه خیلی هم به موفقیت نزدیک شد ولی نتوانست در نهایت به آنچه می‌خواست برسد. قهرمانی در بوندس‌لیگا دیگر افتخاری نبود چون آنها هر سال قهرمان آلمان می‌شدند".

 

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت:" من پپ را می‌شناسم و می‌دانم او چقدر دلش می‌خواهد در چمپیونزلیگ قهرمان شود و برای همین است که برای او واقعا ناراحتم".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان