رییس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان:

مشکلاتی که در رابطه با سیل به وقوع پیوست، نباید فراموش شود/ سفر‌های استانی در دستور کار است

آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان گفت: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.

رئیس قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان، در فرودگاه اهواز اهداف دومین سفر استانی خود را تشریح کرد و با اشاره به در دستور کار بودن سفر‌های استانی، تصریح کرد: اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام شده نیز بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با قدردانی از زحمات امدادگران، مسئولان، نیرو‌های مسلح و کسانی که در این زمینه ایفای نقش داشتند، بیان کرد: انشاءالله گام بعدی که آبادانی و جبران خسارات است، نیز برداشته شود.

رئیس قوه قضاییه بر لزوم آسیب شناسی تاکید کرد و یادآور شد: بخش سوم که باید همه مدیران و مردم عزیز کمک کنند، مسئله آسیبب شناسی است و نباید مشکلاتی که در این رابطه پیش آمد، فراموش کنیم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان