زنده روح: اگر دخسوس خروج نمی کرد گل نمی‌خوردیم

مدافع میانی ماشین سازی با اعلام اینکه قصدشان گرفتن یک امتیاز در دیدار مقابل استقلال بود معتقد است اگر دخسوس خروج نمی کرد دروازه شان باز نمی شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی 84 دقیقه تقریبا بدون اشتباه کار کرد اما یک اشتباه کافی بود تا مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال از غفلت مدافعان این تیم نهایت استفاده را ببرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام برسد.


احمد زنده روح یکی از مهره های رضا مهاجری در خط دفاع ماشین سازی با اشاره به اینکه می توانستند لا اقل با یک امتیاز زمین را ترک کنند گفت: «درکل کیفیت فنی دیدار قابل قبول بود ولی به هر حال ما در اثر یک اشتباه دروازه مان باز شد که می توانستیم با حفظ تمرکز در آن صحنه لا اقل یک امتیاز از تهران به تبریز ببریم.»


وی در ادامه با اشاره به روند کلی بازی اظهار داشت: «ما در نیمه اول جز در همان دقایق اولیه که به خاطر جو ورزشگاه آزادی و هواداران که استقبال خوبی هم به عمل آورده بودند بازی پایاپایی ارائه دادیم. در نیمه اول قصدمان بیشتر کنترل استقلال بود که به خوبی عمل کردیم و موقعیت گلی را به استقلال چه در نیمه اول و حتی در نیمه دوم ندادیم. در نیمه دوم هم تا حدی به بازی مسلط شدیم و یکی دو موقعیت گلزنی هم به دست آوردیم اما در ادامه صرفا با یک اشتباه بچه گانه دروازه مان باز شد و بازی را واگذار کردیم. این در حالی بود که ما فرصت گلزنی تا آن لحظه به مهاجمان استقلال نداده بودیم.»


وی در خصوص صحنه گل هم تصریح کرد: «من معتقدم در آن صحنه اگر دخسوس خروج نمی کرد دروازه ما به احتمال خیلی قوی باز نمی شد و اتفاقا من در آن موقعیت با فریاد به او گفتم که از دروازه بیرون نیاید تا خودمان را برسانیم اما به هر حال دیگر تمام شده است.»


احمد رضا زنده روح درخصوص درگیری ها و توهین هایی که به کنعانی زادگان در حین بازی می شد اظهار داشت: «متاسفانه این گونه مسائل در همه ورزشگاه ها وجود دارد و ما هم دیگر عادت کرده ایم ولی توهین ها از همان لحظه ای که ما برای گرم کردن وارد زمین شدیم شروع شد و تا انتهای بازی ادامه یافت. ولی پیش از این که وارد ورزشگاه شویم او خودش پیش بینی چنین رفتاری را می کرد و خدا رو شکر او تا اخرین لحظه اجازه نداد این مسئله در کیفیت بازی او تاثیر بگذارد.»


این مدافع کرمانی ماشین سازی درباره اینکه گفته می شود که ماشین سازی برای تراکتور به میدان می رود اشاره کرد: «فراموش نکنیم که همه بازیکنان با تیم ماشین سازی قرارداد دارند و قبل ازاینکه برای این تیم اهمیت داشته باشد که چه تیمی قهرمان خواهد شد ابرو و شرف ما مهم تر است. خدا رو شکر که تراکتور هم در کورس قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد به قهرمانی برسد. برای تیم ما هیچ فرقی نداشت که اگر تفاوتی برای هر کدام از بازیکنان ما داشت، می توانستیم وقت بازی را بکشیم و این درحالی است که ما هیچوقت دست به چنین کاری نخواهیم زد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان