اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی که نمی دانید!

رابطه جنسی واقعی به هیچ وجه چیزی نیست که در ذهن بسیاری از مردان می گذرد. نیاز جنسی هر فردی متفاوت خواهد بود. اشتباهات رایج جنسی مردان می تواند در دراز مدت باث بروز مشکلاتی در زندگی آن ها شود.

وقتی درباره رابطه جنسی صحبت به میان می آید، همه زن و شوهرها دوست دارند چیزهای زیای را تجربه کنند. در این میان مردان ممکن است دچار اشتباهاتی شوند که می تواند منجر به عدم رضایت جنسی همسر خود شود. مهم ترین نکته در رابطه جنسی موفق ایجاد ارتباط صحیح و احترام گذاشتن به نیازهای طرف مقابل می باشد. اطلاعات و باورهای غلط می تواند باعث بروز اشتباهاتی در رابطه جنسی شود. در ادامه مطلب با رایج ترین اشتباهات جنسی مردان آشنا خواهید شد.

اشتباهات رابطه جنسی

1. فکر می کنند همه زنان شبیه هم هستند

زنان دارای علایق و روحیات متفاوتی هستند. به همین دلیل یک اشتباه اساسی این است که فرض کنیم شیوه هایی برای رابطه جنسی وجود دارد که همه زنان دوست دارند. به همین سادگی برای جلوگیری از این اشتباه با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید او را بهتر بشناسید. در این صورت ضمن شناختن روحیات و علایق او می توانید بذت جنسی را برای او به ارمغان بیاورید. 

 

2. عمل تحریک را به درستی انجام نمی دهند

معاشقه و تحریک قبل از رابطه جنسی یکی از نکاتی است که بسیاری از مردان به آن توجه کافی ندارند. کلیتوریس یکی از ارگان های جنسی زنان است که نقش مهمی  در تحریک و ارضا جنسی آن ها خواهد داشت. این عضو با توجه به داشتن هزاران عصب باید به آرامی و با دقت تحریک شود. اگر این کار با شدت انجام شود می تواند منجر به بروز درد گردد. بنابراین سعی کنید این نکته را همواره به یاد داشته باشید.

 

3. دچار تخیلات ذهنی عجیب هستند

متاسفانه برخی از مردان به علت مشاهده فیلم های پورن، درک و تحلیل درستی از رابطه جنسی سالم و موفق نخواهند داشت. آن ها این نکته را فراموش می کنند که صحنه های موجود در این فیلم ها صرفا جهت بهره های تجاری نشان داده می شود و در واقعیت این گونه نخواهد بود. تنها چیزی که می تواند رضایت جنسی طرفین را به دنبال داشته باشد، ارتباط خوب با همسر خواهد بود.

 

رابطه جنسی موفق

4. بسیار عجله می کنند

از معمول ترین اشتباهات جنسی مردان این است که بسیاری از آن ها بر این باورند که هدف از رابطه جنسی فقط دخول و ارگام است. اما مطالعات نشان داده است که معاشقه و مقدمات قبل از رابطه جنسی مانند ماساژ، نوازش، بوسیدن و در آغوش عوامل مهمی در ارگاسم زنان محسوب می شوند. به همین دلیل اصلا عجله نکنید. در عوض زمان مناسبی برای انجام مقدمات صرف نمایید.

 

5. به زمان پس از رابطه جنسی توجه ندارند

لحظلات و زمان های پس از رابطه جنسی بسیار حائز اهمیت هستند. سردشدن و دوری از همسر می تواند اثرات منفی داشته و رضایت او را کاهش دهد. بنابراین پس از ارگاسم باید حتما عمل نوازش و بوسیدن را ادامه دهید تا همسر شما احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشد. این کار به معنی ایجاد عشق و محبت بیش از پیش میان زن و شوهر خواهد بود.

 

6. به دنبال کمیت هستند نه کیفیت

مقالات زیادی درباره مدت زمان نرمال یک رابطه جنسی برای مردان منتشر شده است. بسیاری از مردان علاقه دارند که رابطه جنسی آن ها مدت زمان زیادی طول بکشد. به همین دلیل ممکن است از داروهایی نیز استفاده کنند. اما بدانید که تنها چیزی که در رابطه جنسی مهم است، احساس لذت و رضایت طرفین می باشد. بنابراین به دنبال کیفیت رابطه جنسی باشید و ذهن خود را مشغول مدت زمان آن نکنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان