امباپه: از رونالدو در مقابل مسی دفاع می کردم

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در مورد مقایسه بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته تصاویری از اتاق دوران کودکی کیلیان امباپه منتشر شده بود که آنجا مملو از پوسترهای کریستیانو رونالدو با لباس رئال مادرید بود و به نظر می رسید ستاره جوان فرانسوی هوادار رونالدو باشد، اما کیلیان امباپه حالا ادعا می کند عقایدش تعدیل یافته و دیگر نمی تواند از بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کند، گرچه در گذشته همیشه از رونالدو دفاع می کرده است.

 

کیلیان امباپه گفت: "اگر قرار به انتخاب بین رونالدو و مسی باشد من ترجیح می دهم هر دو بازیکن را در تیم رویایی خود داشته باشم تا از کسب پیروزی تیمم اطمینان پیدا کنم.

 

 

البته می توان از بین مسی و رونالدو یکی را برگزید اما شاید برای دیگری سنگین باشد و شما هرگز نباید یکی از این دو هیولا را ناراحت کنید زیرا انتخاب یکی از بین مسی و رونالدو، توهین به دستاوردهای بزرگ دیگری خواهد بود. جوان تر که بودم یکی از سرگرمی هایم مقایسه این دو بازیکن بود اما از یک جا به بعد دیگر تصمیم گرفتم چنین کاری نکنم، هر چند که من اعتراف می کنم که اغلب از رونالدو دفاع می کردم.

 

اما حالا من رشد کرده ام، کمتر در مورد عقیده گذشته ام مطمئن هستم. هواداران بارسا یوهان کرویف و مسی را ترجیح می دهند و دیگران می گویند که رونالدو بزرگترین ورزشکاری است که فوتبال به خود دیده است زیرا وی در هر تیمی که بازی کرده دستاوردهای فراوانی داشته است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان