آموزش آرایش لب‌های نازک و برجسته‌سازی لب‌ها

یکی از آیتم های مهم آرایش که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، آرایش لب است. داشتن لب های برجسته و برآمده می تواند چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

آموزش آرایش لب‌های نازک و برجسته‌سازی لب‌ها

 اما اگر شما لب‌های باریکی دارید با استفاده از اصول گریم می‌توانید لب‌‌های خود را بزرگتر و حتی برجسته‌تر نشان دهید. با بیتوته همراه باشد تا با این اصول آشنا شوید و همچنین در ادامه تصاویر آموزش مرحله‌به‌مرحله گریم و برجسته سازی لب را مشاهده فرمائید.

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن و برجسته‌سازی لب

با به کار بردن چند ترفند آرایشی می‌توانید لب‌های نازک و کوچک خود را بزرگ و برجسته نمایان سازید. در ادامه می‌توانید با ترفندهایی که در بزرگ‌نمایی لب شما موثر است آشنا شوید:

 1- زدن کرم پودر روی لب‌ها

اولین اقدامی که برای آرایش لب‌های باریک انجام دهید این است که با استفاده از کرم پودر لب‌تان را بپوشانید. با اینکار خط لب طبیعی شما محو شده و بهتر می‌توانید آرایش لبتان را در اندازه‌ای که می‌خواهید انجام دهید.

 علاوه بر این استفاده از کرم پودر روی لب‌ تا حدی چین و چروک لب‌‎تان را پر کرده و آن‌ها را برجسته‌تر نمایان می‌سازد. برای اینکار بهتر است از یک اسفنج استفاده کنید.

 2- کشیدن خط لب

خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بکشید و سپس به قسمت های داخلی لب هم گسترش دهید. بهتر است از مداد لب مات استفاده کنید تا بهتر روی پوست شما بشیند و دیرتر پاک شود. انتخاب خط لبی که با رنگ لب هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است

 اگر خط لبی انتخاب کنید که با رنگ و سایه لب هم خوانی نداشته باشد، ظاهر خوبی نخواهد داشت. رنگ خط لب شما بهتر است یک درجه تیره‌تر از رنگ رژ شما باشد. بهتر است فاصله خط واقعی لب شما با خطی کع می‌کشید فاصله زیادی نداشته باشد. پس در بزرگ نمایی لب‌‌تان اغراق‌آمیز عمل نکنید.

 3- رژلب با رنگ‌های روشن

رنگ‌های تیره لب‌ را جمع و کوچک‌تر نشان می‌دهد. پس اگر قصد بزرگ‌تر نشان دادن لب‌ خود را دارید بهتر است به سراغ رژ لب‌های تیره نروید. اما لازم به ذکر است که در روشنی آن هم زیاده روی نکنید زیرا قادر به پوشاندن خط لب طبیعی شما نخواهد بود.

 4- سایه مناسب

در آرایش لب‌تان از سایه روشن استفاده کنید. به صورتی که اطراف و حدود مرزهای لب، رنگ تیره تر و هرچه به مرکز لب نزدیک می‌شوید روشن‌تر شود. اینکار هم دقت و تمرکز را از خط واقعی لب شما برداشته و همچنین لب‌ را قلوه‌ای‌تر نشان می‌دهد.

 5- استفاده از برق لب

براقی لب‌ شما باعث برجسته و بزرگ‌تر به نظر رسیدن لب‌ می‌شود پس بهتر است در انتهای کار از یک برق لب استفاده کنید.

 نمونه‌هایی از گریم‌های لب (آموزش گام به گام)

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان