۶ روش برجسته سازی لب

چرا ناگهان بسیاری از افراد به دنبال افزایش اندازه و صاف بودن لب های خود هستند؟ این فقط به خاطر مدل های اینستاگرام نیست – در واقع ، علم یک نظریه دارد که فراتر از آن است.

6 روش برجسته سازی لب

میل به لبهای برجسته فقط ضخامت نیست ، بلکه مربوط به آبرسانی ، سلامتی و صافی است.

یک مطالعه معتبر در سال 2009 نشان داد که زنانی که لب های بزرگتر و برجسته تری دارند نسبت به سن بیولوژیکی جوان تر به نظر می رسند. این مطالعه همچنین نشان داد که هر چقدر چین و چروک های شخص کمتر باشد ، از نظر سلامتی (و در نتیجه هیدراته تر) برای دیگران ظاهر می شود.

بنابراین در دنیای زیبایی و سلامتی ، جای تعجب نیست که دستیابی به لب های برجسته به آخرین روند زیبایی تبدیل شده است.

خبر خوب این است که همانطور که روندها موقتی هستند ، گزینه های ما نیز چنین هستند. اگر درباره راه حل های طولانی مدت مطمئن نیستید یا می خواهید کمی لذت ببرید ، خوش شانس هستید.

بیشتر بدانید : بهترین ژل لب

1٫ استفاده از فیلر یا پر کننده لب با ماندگاری بیشتر

همه اینها را امتحان کردید و می دانید که چیزی طولانی تر می خواهید؟ تزریق ژل لب ممکن است پاسخ شما باشد.

اگرچه کاشت لب و انواع دیگر مواد پرکننده وجود دارد ، پزشکان جراحی پلاستیک از نظر ایمنی و سهولت ، پر کننده های لب هیالورونیک اسید را توصیه می کنند.

متداول ترین مواد تزریقی اسید هیالورونیک Juvederm و ژل هایی هستند که اثرات آن برگشت پذیر هستند. برخی از این موارد در اینجا آمده اند:

2٫ از محبوب ترین لوازم آرایشی استفاده کنید

اگر لب هایی با ظاهری برجسته تر می خواهید ، اما نمی خواهید در واقع لب های خود را تغییر دهید ، پس کایلی جنر کیت های لب خود را برای شما درست کرد.

روش انجام :

1٫ خط لب

 با استفاده از خط لب ، به آرامی درست در خارج از شکل لب طبیعی خود قرار بگیرید و سپس تمام لب های خود را پر کنید.

2٫ رژ لب مایع مات

رژ لب مایع مات را در بالای آستر قرار داده و با براقیت واضح در وسط لب پایین خود کار را تمام کنید تا لب هایی با ظاهر کامل تر به نظر برسد.

اگرچه این رنگ با هر رنگی کار خواهد کرد ، اما برای طبیعی ترین ظاهر ، رنگی نزدیک به رنگ لب طبیعی شماست.

با استفاده از موادی مانند روغن دارچین برای چربی زدن لب ها ، کافئین برای سفت شدن و روغن جوجوبا برای آبرسانی ، این شیر خشک کننده لب بدون ظلم ، یک چاشنی فوری و فاقد تمام مواد شیمیایی را به شما می دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین ژل خط خنده

3- صورت لاغر خود را با پپتیدهای مخصوص جلا دهید

این محصول لهستانی لب Buxom که مورد علاقه و آزمایش واقعی جامعه زیبایی است ، از ویتامین E و پالمیتوئیل الیگوپپتید ، مخلوطی از پپتید که برای ضد پیری و سفت شدن پوست استفاده می شود ، استفاده می کند تا به شما چنین احساسی کلاسیک و لب را از بین ببرد. با ارائه رنگ های متنوع ، این یک راه حل عالی کوتاه مدت است.

4٫ بوسه های خود را با استفاده از Replenix هیدراته کرده و از آنها محافظت کنید.

این محصول لب کاملا درمورد آبرسانی است. با استفاده از سرم هیالورونیک اسید ، این درمان لب لب های شما را به شدت مرطوب می کند ، بافت گچی را پاک می کند تا به بوسه های شما ظاهری کاملتر و مشخص تر بدهد. جایزه: این محصول برای دور نگه داشتن عکسبرداری از ضد آفتاب دارای SPF 30 است.

5٫ در مورد نرم شدن لبها از Skin Medica استفاده کنید

یک سیستم دو بخشی ، HA5 Smooth and Plump System از دی متیکون برای کاهش چین و چروک و صاف شدن پوست لب ها استفاده می کند. این محصول همراه با خاصیت آبرسانی اسید هیالورونیک ، برای کسانی که بدنبال یک موی لب هستند و همچنین با خطوط ریز متناسب با زمان مقابله می کند ، بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید : بهترین ژل گونه

6٫ گرمای لب و خون خود را با محصولات Too Faced بالا ببرید

یکی دیگر از نظریه های کلاسیک موجود در دنیای زیبایی ، این براق از رزین فلفل دلمه ای استفاده می کند ، ماده ای ساخته شده از فلفل چیلی که رگ های خونی لب های شما را گشاد می کند. مانند ورم قلب از عشق ، این تبادل باعث تورم جزئی برای لب لب پرتر و پرتر می شود. با کمی درخشش پاک کنید ، این را می توان روی لب و یا روی لب های برهنه استفاده کرد.

منبع :

https://nikmedco.com/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان