شیری: نمایش مقابل پدیده یکی از بهترین بازی‌های ما بود

کاپیتان نساجی از اینکه تیمش توانسته در فاز دفاعی و تهاجمی در جدال با پدیده نمایش موفقی داشته باشد، ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران موفق شد در استادیوم شهید وطنی و در شرایطی که هواداران این تیم در زیر بارش شدید باران به حمایت آنها می‌پرداختند، برابر پدیده به یک نتیجه شیرین دست یابند. حامد شیری، کاپیتان نساجی درباره این پیروزی در پایان بازی برابر خبرنگاران حضور یافت و گفت: پدیده نیاز زیادی به نتیجه بازی داشت. یکی از معدود تیم‌هایی بود که در قائمشهر روی ما فشار آوردند اما با تمرکز بالا توانستیم آنها را مهار کنیم.


وی ادامه داد: شرایط جوی نیز به شکلی بود که از دقیقه اول تا پایان باران بود و این مساله فشار روی بازیکنان را بیشتر کرده بود. توانستیم با تمرکز بالا این بازی را حفظ کنیم و به نتیجه لازم برسیم.


شیری با اشاره به شرایط تیمش در دیدارهای اخیر گفت: در بازی های گذشته ما برای خلق موقعیت نیز دچار مشکل شده بود اما در این بازی تیم بهتر کار کرد و خوشبختانه در این بازی به یک نتیجه خوب دست یافتیم.


کاپیتان نساجی درباره هواداران تیمش گفت: جا دارد از هواداران نساجی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها خیلی به من لطف داشتند و ما دوست داریم در بهترین شرایط و توانایی برای تیم کار کنیم. این وظیفه ماست که با کسب نتیجه از زمین خارج شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان