در جمع مردم سیل‌زده روستای چم‌مهر استان لرستان:

روحانی: روستای چم‌مهر را زیباتر و مستحکم‌تر خواهیم ساخت

به گزارش اقتصادآنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مسکن اعلام کرده دو قطعه زمین برای ساخت مسکن با عناوین چم‌سفلا و اولیا آماده می‌شود، گفت: در این قسمت ساختمان‌سازی آغاز می‌شود تا مردم در مناطق مسکونی قرار گیرند که در صورت بروز سیل در سال‌های آینده به آنان خساراتی وارد نشود.

 روحانی ادامه داد: اقدامات مقدماتی برای نصب پل در چم‌مهر آغاز شده است و ظرف 4 هفته آینده این پل برای رسیدن مردم به زمین‌های کشاورزی‌شان ساخته خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ساخت و ترمیم منازل مسکونی با نظارت خود مردم چم‌مهر و سرکشی‌های مرتب استاندار و امام‌ جمعه آغاز می‌شود، گفت: قرارگاهی با فرماندهی وزیر کشور در منطقه در حال فعالیت است و جبران خسارات پلدختر و توابع آن جزء اولویت‌های ما است و خسارات زمین‌های کشاورزی نیز طبق تصویب دولت، پرداخت خواهد شد.

 روحانی ادامه داد: نسبت به اثاثیه منازل نیز تلاش داریم که با برنامه‌ریزی با تولیدکنندگان،این اثاثیه تحویل مردم سیل‌زده شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه شما نگرانید و حق دارید چرا که همه زندگی شما زیر آب رفته است و زندگی در زیر چادر بسیار سخت می‌باشد، گفت: الان چادرها دارای برق است، اما کار اساسی آن است که خانه‌سازی آغاز شود و ان‌شاء الله و با توجهات و با تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت و نیروهای مسلح، روستای چم‌مهر زیباتر، مستحکم‌تر و بهتر خواهیم ساخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان