پرداخت سود سهام عدالت سایر مشمولان تا آخر هفته

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پارسال 2 هزار و 400 میلیارد تومان سود سال مالی 1396 سهام عدالت بین 22 میلیون نفر از مشمولان توزیع شد.

در ساماندهی سهام عدالت، مشمولان به 20 گروه مختلف تقسیم شدند که مرحله آخر (چهارم) پرداخت سود سهام عدالت سال مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به گروه سایر مشمولان بود که بیست و ششم اسفندماه گذشته آغاز شد.

این گروه شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مددجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده های ایثارگران، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه، امامزاده ها و حسینه ها، زندانیان آزاد شده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان موسسات خیریه و فعالان قرآنی می شود.

در این مرحله 6 میلیون و 700 هزار نفر باید سود سهام عدالت خود را که ارزش آن در مجموع 600 میلیارد تومان است، دریافت کنند.

به گزارش شنبه تارنمای سازمان خصوصی سازی، پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 96 مشمولان سهام عدالت مربوط به گروه سایرمشمولان در روزهای آتی خاتمه می یابد.

در این مرحله حدود 2 میلیون نفر از این گروه سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند که ارزش آن در مجموع بیش از 165 میلیارد تومان است.

بانک عامل معرفی شده این افراد بانک ملی ایران بود که با واریز وجوه لازم به حساب بانک ملی در روز دوشنبه این هفته، سود همه قشرها به استثنای کارکنان و بازنشستگان در بانک های عامل بابت عملکرد سال 1396 واریز شده تلقی می شود.

با احتساب سودهای پرداخت شده به این گروه باقیمانده از مشمولان، تاکنون سود سهام عدالت 31 میلیون نفر از مشمولان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستاییان و عشایر، کارگران فصلی و ساختمانی و سایر گروه ها به طور کامل پرداخت شده است.

تنها گروه باقیمانده از مشمولان شامل کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح است که بیش از 10 میلیون نفر را دربرمی گیرد.

سود عملکرد سال 1396 این گروه نیز پس از دریافت از شرکت های سرمایه پذیر در 2 ماه آینده به مرور واریز می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان