گزارش معاملات نوسازها در بازار مسکن

دنیای اقتصاد : اطلاعات اولیه از سامانه اطلاعات بازار املاک ایران حاکی از انجام و ثبت ۱۸۷ معامله آپارتمان نوساز در فروردین ماه امسال است.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، بررسی سهم مناطق از معاملات آپارتمان‌های نوساز در یک ماه گذشته نشان می‌دهد اغلب مناطق 22 گانه شهر سهمی تقریبا برابر از معاملات نوسازها در این ماه داشته‌اند و تنها دو منطقه پرمعامله وزن بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند. این دو منطقه به ترتیب مناطق 15 و چهار تهران هستند که در هر یک از آنها بیش از 20 معامله مسکن انجام و تاکنون ثبت شده است. البته ممکن است تعداد آپارتمان‌های کلیدنخورده فروخته شده در فروردین اندکی بیش از این آمار باشد که در به روز رسانی‌های آتی آمار آن به سامانه مذکور با عنوان آپارتمان‌های با سن بنای «صفر» اضافه خواهد شد.

اگر بخواهیم در این دسته‌بندی از مناطقی که کمترین سهم را در معاملات آپارتمان نوساز در فروردین ماه داشته‌اند نیز نام ببریم، باید از مناطق یک تا سه یاد کنیم. در منطقه یک تا کنون تنها اطلاعات فروش یک آپارتمان کلیدنخورده در محله دربند در سامانه املاک ثبت شده است و در مناطق دو و سه نیز به ترتیب 6 و 2 آپارتمان نوساز فروخته شده‌اند. این داده‌های اولیه حاکی است طی اولین ماه از بهار امسال کمتر از 10 درصد آپارتمان‌های فروخته شده در 22 منطقه تهران کلیدنخورده و به اصطلاح با سن بنای «صفر» بوده است.

 

07-03

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان