رئیس کل دادگستری خراسان رضوی عنوان کرد

نقش برجسته شورا‌های حل اختلاف در رسیدگی به پرونده‌ها / امروزه شورا‌ی حل اختلاف یک نهاد قضایی است

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مسئولان اعضاء شورای حل اختلاف بر نقش برجسته این مجموعه در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از موفقیت‌های مجموعه قضایی به شورا‌های حل اختلاف باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع مسئولان و اعضاء شورای حل اختلاف این استان، نقش این شورا‌ها را در کنترل ورودی و کاهش موجودی پرونده‌ها در محاکم قضایی بسیار مؤثر دانست و ضمن تاکید بر نقش برجسته این مجموعه در رسیدگی به پرونده‌ها گفت: شورا‌های حل اختلاف یک مجموعه پویا و پرتلاش است و بخش قابل توجهی از موفقیت‌های مجموعه قضایی به شورا‌های حل اختلاف باز می‌گردد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح فلسفه وجودی این شورا‌ها اظهار کرد: اهمیت کار شورا‌های حل اختلاف در فرآیند رسیدگی‌ها و تسهیل امور؛ بر کسی پوشیده نیست و در سال‌های اخیر با تدابیر ریاست مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور شاهد روند خوبی در زمینه ارائه خدمات به مراجعان هستیم و امیدورایم انشاء الله این روند با شتاب بیشتری استمرار پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شورا‌های حل اختلاف یک نهاد قضایی است و باید توجه بیش از پیشی به آن مبذول داشته شود چراکه همانگونه که گفته شد تأثیر گذاری خوبی بر روند کنترل ورودی‌ها و کاهش موجودی‌ها به محاکم دادگستری داشته است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی اذعان کرد: در دوره جدید مدیریت این مجموعه و با حمایت‌های صورت گرفته از آن شاهد تحولات خوبی بودیم و پشتیبانی مناسبی نیز از شورا‌های استان خراسان رضوی توسط مدیریت قضایی صورت گرفت که مجموع این فرایند موجب ارتقاء رضایتمندی مراجعان محترم شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان