لوگوی بیمه تجارت نو ناقص است/ نشان شرکت‌های بیمه‌ای کشور در حد استاندارد بین‌المللی نیست

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "بابک بادکوبه" افزود: " شکل‌هایی که درطراحی بیمه‌ها استفاده می شود باید دارای اطمینان باشند همچنین احساس آرامش، امنیت و جبران را منتقل کنند، اما در این لوگو اشکالی مثلثی و هرم‌های تیز مانند جوجه تیغی به چشم می خورد. از سوی دیگر ما از بیمه سیال بودن نمی خواهیم بلکه بیمه باید محکم و مطمئن باشد همچنین در این طرح سرعت، دقت و رهایی دیده نمی شود."

مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با بیان اینکه " اکثر لوگو شرکت های بیمه کشور دچار عیوب بزرگ بوده و در استانداردهای بین المللی نیست"، گفت: " اگر ده برند برتر جهان را مورد بررسی قرار دهیم هیچ کدام ساین ندارند و همه به صورت لوگو تایپ هستند، تنها برندی که لوگو تایپ نیست اپل بوده که به نوعی تصویر گویای برند هست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان