ویوو Y۱۷ معرفی شد؛ دوربین سه گانه و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

شرکت چینی ویوو سال گذشته برای نخستین بار از ماژول دوربین سه گانه در گوشی «نکس دوال» خود استفاده کرد و پس از آن نیز میان رده V۱۵ را به فناوری مذکور مجهز نمود؛ اما گویا روند ارزان سازی تکنولوژی دوربین سه گانه چینی ها همچنان ادامه داشته و حالا شاهد استفاده از آن در گوشی نسبتاً ازران قیمت ویوو Y۱۷ هستیم.

ویوو Y17 معرفی شد؛ دوربین سه گانه و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی

شرکت چینی ویوو سال گذشته برای نخستین بار از ماژول دوربین سه گانه در گوشی «نکس دوال» خود استفاده کرد و پس از آن نیز میان رده V15 را به فناوری مذکور مجهز نمود؛ اما گویا روند ارزان سازی تکنولوژی دوربین سه گانه چینی ها همچنان ادامه داشته و حالا شاهد استفاده از آن در گوشی نسبتاً ازران قیمت ویوو Y17 هستیم.

تلفن مورد بحث که به تازگی معرفی شده، از یک نمایشگر کشیده 6.35 اینچی LCD با رزولوشن +HD و نسبت ابعاد نه چندان متداول 19.3:9 برخوردار بوده و به رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است.

ویوو Y17

برای پردازش امور نیز از چیپست Helio P35 مبتنی بر فناوری 12 نانومتری TSMC با معماری FinFET استفاده شده که هشت هسته آن روی کاغذ تا فرکانس 2.3 گیگاهرتز را پشتیبانی می کنند؛ البته کمپانی سازنده هنوز بسامد تنظیم شده برای ویوو Y17 را اعلام نکرده است.

ویوو Y17 از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در بریدگی نمایشگر برخوردار است

اما مهمترین مزیت رقابتی Y17 نسبت به رقبای هم قیمت، ماژول دوربین سه گانه آن است که شامل لنز واید 8 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 در بالا، سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در وسط و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی در پایین ماژول خواهد بود. لازم به ذکر است که طبق ادعای ویوو، میدان دید دوربین محصول جدید 120 درجه بوده که در عمل (با حذف اعوجاج تصویر) 108 درجه از آن قابل استفاده است.

ویوو Y17

مشخصه قابل توجه دیگر ویوو Y17 باتری غول آسای 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که در کنار شارژر سریع 18 واتی، خیال کاربر را از بابت تأمین انرژی در طول روز راحت خواهد کرد.

علاوه بر موارد فوق، ویوو با اتکا به توانایی چیپست مدیاتک مورد استفاده در Y17، قابلیت «Ultra Game Mode» را هم ارائه کرده که در زمان فعال بودن، تمام قدرت سخت افزاری گوشی را به انجام بازی اختصاص خواهد داد.

گفتنی است ویوو Y17 در دو رنگ آبی و بنفش عرضه شده که هر دو نسخه با قیمتی در حدود 260 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان