ماهان شبکه ایرانیان

نیکزاد تاکید کرد:

لزوم پاسخگویی کارگزاران دولت در خصوص دارایی های خود

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی گفت: چرا کارگزاران دولت فعلی ثروتشان را به دستگاه قضایی اعلام نمی‌کنند و نمی گویند که ثروت های چند صد میلیاردی را از چه طریقی به دست آورده اند.

لزوم پاسخگویی کارگزاران دولت در خصوص دارایی های خود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم مشهد با بیان اینکه قطار انقلاب از ریل خارج شده و در مسیر خود حرکت نمی‌کند گفت: کسانی‌ که اعلام می کنند سایه جنگ را از سر کشور کوتاه کردند به خدا سوگند که دروغ می‌گویند.

وی افزود: در سال 1384 دولت هشتم به آمریکا کمک کرد تا در افغانستان مستقر شود اما بلافاصله به محور شرارت تبدیل شدیم در حالی که در سال 1388 اوباما نامه نوشت و تقاضای مذاکره کرد.

نیکزاد با طرح این سوال که آیا در کارگزارن فعلی ساده زیستی وجود دارد تصریح کرد: دولتی که در هتل های مجلل جلسه بگذارد، نمی تواند درد کسی را که برای 5 میلیون تومان وام باید مدتها در نوبت بماند، بفهمد.

وی ادامه داد: چرا کارگزاران دولت فعلی به عنوان وزیر، ثروتشان را به دستگاه قضایی اعلام نمی‌کنند و نمی گویند که ثروت های چند صد میلیاردی را از چه طریقی به دست آورده اند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی با اشاره به مسائل پیش آمده در حاشیه برگزاری مراسم روز کارگر گفت: این چه دولتی است که قرار است دندان کارگر را در دهانش خرد کند و منتقدان خود را به جهنم حواله می دهد.
نیکزاد اظهار داشت: کسانی که مسکن مهر را مزخرف، یارانه، سهام عدالت و سفرهای استانی را ناکارآمد قلم داد کردند چرا در آستانه انتخابات یارانه ها را سه برابر و سود سهام عدالت را پرداخت کردند.
وزیر راه و شهرسازی دولت دهم با اشاره به وعده های دولت در خصوص تسریع در ساخت مسکن مهر خاطرنشان کرد: سالانه 450 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود که معلوم نیست کجا مصرف می شود در حالیکه برای 4.5 میلیون مسکن مهر شهری و روستایی تنها 50 هزارمیلیارد تومان تسهیلات داده شده است.

وی افزود: آدرس غلط می‌دهند که کنسرت چی شد درحالیکه امروز باید در برابر مسائلی مانند کرسنت و خسارت 17 میلیارد دلاری آن پاسخگو باشند.

نیکزاد ادامه داد: معلوم است وقتی میگوید برنامه برای اشتغال و مسکن و ازدواج دارد و منابع و توان کشور به این سمت هدایت شود عده ای به مقابله برخیزند.

وی در پایان گفت: در نهایت علیرغم همه سنگ اندازی ها دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان