مارک والبرگ و کانی بریتون در Good Joe Bell

مارک والبرگ Mark Wahlberg و کانی بریتون Connie Britton و رید میلر Reid Miller در جدیدترین ساخته کارگردان «هیولاها و آدم‌ها» Monsters and Men، رینالدو مارکوس گرین Reinaldo Marcus Green، به نام «جو بل خوب» Good Joe Bell حضور خواهند داشت

مارک والبرگ Mark Wahlberg و کانی بریتون Connie Britton و رید میلر Reid Miller در جدیدترین ساخته کارگردان «هیولاها و آدم‌ها» Monsters and Men، رینالدو مارکوس گرین Reinaldo Marcus Green، به نام «جو بل خوب» Good Joe Bell حضور خواهند داشت. دیانا اوسانا Diana Ossana و لری مک‌مورتری Larry McMurtry، فیلم‌نامه‌نویسان «کوهستان بروکبک» Brokeback Mountain، نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را به عهده دارند.
داستان این فیلم در مورد پدری با بازی والبرگ است که همراه با پسرش جادین، با بازی میلر، تصمیم می‌گیرند آمریکا را پیاده سفر کنند. فیلم‌برداری این فیلم از 15 ماه آوریل در شهر یوتا آغاز شده است.

دنیلا تاپلین لوندبرگ Daniela Taplin Lundberg، ریوا مارکر Riva Marker، جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal، اوا ماریا دنیلز Eva Maria Daniels، کری فوکوناگا Cary Fukunaga، ریان آهرنز Ryan Ahrens و والبرگ و استیفن لوینسون Stephen Levinson، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.
کمپانی آرجنت پیکچرز Argent Pictures و هرکول فیلم فاند Hercules Film Fund، تامین‌کننده‌های مالی این پروژه خواهند بود و جیل آهرنز Jill Ahrens، بن رنزو Ben Renzo، تونی پارکر Tony Parker، دریک بروکس Derick Brooks، مایکل فینلی Michael Finley و درو بریز Drew Brees از کمپانی آرجنت پیکچرز، و پاریس کاسیدوکوستاس-لاتسیس Paris Kassidokostas-Latsis، تری دوگاس Terry Dougas، جین-لوک د فنتی Jean-Luc De Fanti نیز از کمپانی هرکول و Rhea Films، تهیه‌کنندگان اختصاصی این فیلم خواهند بود.

گرین این فیلم را در ادامه فیلم موفق سال 2018 خود، «هیولاها و آدم‌ها» ساخته است که نقدهای بسیاری خوبی در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس Sundance سال گذشته دریافت کرد. «هیولاها و آدم‌ها» با نمایش در 153 سینما بیش از 500 هزار دلار فروش داشت.
والبرگ جدیدا در فیلم «خانواده فوری» Instant Family در کنار رز بیرن Rose Bryne نقش آفرینی کرده است. از فیلم‌های دیگر او می‌توان به «تد» Ted، «تنها بازمانده» Lone Survivor و Daddy’s Home اشاره کرد. او به زودی در فیلم درام جنایی ساخته پیتر برگ Peter Berg، به نام «سرزمین عجایب» Wonderland بازی خواهد کرد.

بریتون اخیرا در فیلم The Mustang در کنار ماتیاس اسخونارتس Matthias Schienaerts حضور داشته است و پس از آن در ساخته فعلا بدون نام جی روچ Jay Roach، همراه با چارلیز ترون Charlize Theron و کری مولیگان Carey Muligan و آلیسون بری Allison Brie بازی خواهد کرد. او تا به‌حال برای بازی در «نشویل» Nashville و Dirty John نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.
میلر بازیگر جوانی است که تا به‌ حال در فیلم Play By Play، مجموعه تلویزیونی «دختری به نام جو» A Girl Named Jo، «تو» You، «فاسترها» The Fosters و «روز تعلیم» Training Day نقش‌آفرینی کرده است.
این مطلب از نوشته جاستین کرول Justin Kroll در سایت ورایتی Variety گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان