خداییان مطرح کرد

تدوین بیش از ۳۲ لایحه قضایی در طی ۵ سال در معاونت حقوقی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون حقوقی سابق قوه قضاییه گفت: برای تهیه لوایح قضایی، کار‌های تحقیقاتی پژوهشی و اخذ نظرات قضات استان‌ها و مطالعات تطبیقی در حقوق سایر کشور‌ها صورت می‌گیرد و همکاران ما انصافا شبانه روزی کار کردند و نتیجه کار آن‌ها بیش از ۳۲ لایحه قضایی است.

خداییانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی قوه قضاییه با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار شد.

ذبیح اله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه و به خصوص حجت الاسلام  والمسلمین محسنی اژه‌ای و دادستان کل کشور و ریاست دیوان عالی کشور اظهار کرد: استحضار دارید که معاونت حقوقی یکی از معاونت‌های زیربنایی در قوه قضاییه برای تهیه لوایح قضایی است.

وی افزود: کار معاونت حقوقی شاید زود بازده نباشد، اما اگر این معاونت وظیفه خود را به خوبی انجام دهد سبب تحول در تمام قسمت‌های قضایی می‌شود.

معاون سابق حقوقی قوه قضاییه ادامه داد: برای تهیه لوایح قضایی، کار‌های تحقیقاتی پژوهشی و اخذ نظرات قضات استان‌ها و مطالعات تطبیقی در حقوق سایر کشور‌ها صورت می‌گیرد و همکاران ما انصافا شبانه روزی کار کردند و نتیجه کار آن‌ها بیش از 32 لایحه قضایی است.

وی با اشاره به خلاصه نویسی، ثبت و اسکن 70 میلیون پرونده گفت: 142 میلیون پرونده را توانستیم پالایش کنیم و 108 میلیون پرونده ثبت شده است.

خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر