فقر مطلق یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارت های ناشی از تصادف

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسب روز هفتم اردیبهشت، روز ملی ایمنی حمل و نقل، رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در گفتگو با خبرگزاری مهر از نیاز به عزم جدی برای بازسازی ایمنی راه ها خبر داد و اعلام کرد: در سال ۹۷ بر اثر حوادث جاده ای، شانزده هزار نفر کشته و ۳۵۰ هزار نفر معلول شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسب روز هفتم اردیبهشت، روز ملی ایمنی حمل و نقل، رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در گفتگو با خبرگزاری مهر از نیاز به عزم جدی برای بازسازی ایمنی راه ها خبر داد و اعلام کرد: در سال 97 بر اثر حوادث جاده ای، شانزده هزار نفر کشته و 350 هزار نفر معلول شدند. همچنین یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات ناشی از تصادف، دچار فقر شدید شده اند.
محمد بخارایی در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل، تردد مردم در جاده ها و راه های امن را حق آنها دانست و عنوان کرد: حمل و نقل یک ارزش برای توسعه یافتگی است، و نباید این مشخصه را یک عامل برای ایجاد حوادث بدانیم. وی خواهان همکاری دست اندر کاران سیستم حمل و نقل، برای یافتن راهکاری برای جلوگیری از تصادفات رانندگی شد و در ادامه مناسبت نامگذاری هفتم اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل را، معطوف کردن توجهات مردم و مسئولین نسبت به اشتباهات منجر به تصادفات رانندگی دانست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر