تمرین پپ و شاگردان در آستانه بازی با لستر(عکس)

در آستانه بازی حساس منچسترسیتی در هفته سی و هفتم لیگ برتر مقابل لسترسیتی، بازیکنان این تیم آخرین تمرین خود را زیر نظر پپ گواردیولا&#۱۶۰;انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"،  منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر که دو هفته مانده به پایان رقابتها در رقابتی تنگاتنگ و شانه به شانه با لیورپول درگیر است دوشنبه در هفته سی و هفتم لیگ برتر، یک هفته مانده به پایان فصل جاری رقابتها در یک بازی بسیار حساس به مصاف لستر خواهد رفت. گواردیولا و شاگردانش برای اینکه همچنان شانس اول قهرمانی باقی بمانند به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

 

 

در این شرایط بود که گواردیولا و شاگردانش تمرین خود برای مسابقه با لستر را انجام دادند. یکی از نکات مهم این تمرین که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت وضعیت فرناندینیو ستاره سیتی بود که در جریان بازی این تیم با منچستریونایتد از ناحیه زانو آسیب دیده بود.

 

 

گواردیولا وقتی بعد از تمرین به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد درباره فرناندینیو گفت باید درباره وضعیت آمادگی او با پزشکان باشگاه صحبت کرده و بعد تصمیم‌گیری کند.

 

 

سیتی می‌داند که اگر در دو بازی آینده خود حتی یک امتیاز از دست بدهد لیورپول در صورت پیروزی در دو بازی بعدی خود می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

 

گواردیولا در این تمرین گفت می‌داند بازی با لستر برای تیمش بازی سختی خواهد بود. گواردیولا در این باره گفت:" تصور نمی‌کنم بازیکنان لستر برای گذراندن تعطیلات به ورزشگاه ما بیایند. آنها این فرصت را دارند که رتبه هفتم جدول را بدست بیاورند. شک ندارم که آنها سعی می‌کنند بازی خوبی به نمایش بگذارند".

 

 

از دیگر نکات جالب تمرین منچسترسیتی برای عکاسان و خبرنگاران، روحیه بالای شاگردان پپ بود که در این تمرین بارها در کادر دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان