مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان به میزان خبرداد

آزادی ۱۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد هرمزگان توسط شورای حل اختلاف مستقر در نمایندگی ستاد دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان گفت: ۱۲۵ نفر از زندانیان استان هرمزگان با همکاری شورای حل اختلاف شعبه ۲۰ مستقر در نمایندگی ستاددیه استان در سال ۹۷ با برگزاری جلسات صلح و سازش آزاد شدند.

آزادی 125 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد هرمزگان توسط شورای حل اختلاف مستقر در نمایندگی ستاد دیهاحمد مرادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادی 125 نفر از زندانیان هرمزگان در یکسال گذشته خبرداد و گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران، حمایت بی دریغ ستادیه کشور، کمک صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، گذشت شکات و تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد استان موفق شدیم تعداد 235 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد تحت حمایت ستاددیه را با مجموع بدهی بالغ بر 615 میلیارد ریال آزاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، 229 نفر مرد و 6 نفر زن هستند که از این تعداد 15 نفر به دلیل محکومیت دیه و 79 نفر به دلیل محکومیت مالی (مطالبه وجه) و 141 نفر عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان‌های استان تحمل کیفر می‌کردند.

مرادی نژاد در ادامه تصریح کرد: ستاد دیه استان هرمزگان به طور رسمی از سال 1381 آغاز به کار نموده و تاکنون قریب به 2 هزار و 900 مددجو با بدهی بالغ بر 200 میلیارد تومان را از زندان‌های استان آزاد نموده است.

مرادی نژاد اظهارداشت: در حال حاضر و در سال جاری 69 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد 3 نفر به دلیل محکومیت دیه،16 نفر عدم پرداخت مهریه و نفقه و 50 نفر به علت محکومیت مالی با مجموع بدهی بالغ بر 99 میلیارد ریال چشم انتظار یاری خیرین نیک اندیش هستند تا آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر