پخش مجموعه تلویزیونی Rogue One از شبکه دیزنی‌پلاس

او هم‌چنین اضافه کرد که اولین مجموعه تلویزیونی کمپانی لوکاس‌فیلم، «ماندالورین» The Mandalorian به همراه دو داستان دیگر در دنیای جنگ ستارگان، اولین محصولات شبکه دیزنی‌پلاس خواهند بود. این شبکه از ۱۲ نوامبر امسال شروع به کار خواهد کرد. «ماندالورین»، ساخته جان فاورو Jon Favreau در مراحل آخر تولید به سر می‌برد.

نماینده کمپانی لوکاس‌فیلم LucasFilm، کتلین کندی Kathleen Kennedy به تازگی اعلام کرده است که آلن تودیک Alan Tudyk در نقش ربات K-2SO بار دیگر در مجموعه تلویزیونی جدید شبکه دیزنی‌پلاس Disney+ در کنار دیگو لونا Diego Luna حضور خواهد داشت. لونا در مجموعه تلویزیونی «روگ وان» Rogue One، در نقش جاسوس کاسیان آندور Cassian Andor، در زمانی قبل از وقایع فیلم «روگ وان» سال 2016، بازی خواهد کرد.
کندی در مصاحبه‌ای در مورد این مجموعه تلویزیونی گفت: “«روگ وان»، داستان جاسوسی هیجان‌انگیزی در دنیای داستان‌های جنگ ستارگان خواهد بود.”

او هم‌چنین اضافه کرد که اولین مجموعه تلویزیونی کمپانی لوکاس‌فیلم، «ماندالورین» The Mandalorian به همراه دو داستان دیگر در دنیای جنگ ستارگان، اولین محصولات شبکه دیزنی‌پلاس خواهند بود. این شبکه از 12 نوامبر امسال شروع به کار خواهد کرد. «ماندالورین»، ساخته جان فاورو Jon Favreau در مراحل آخر تولید به سر می‌برد.

همچنین بخوانید:
Star Wars: The Last Jedi: سیاسی‌ترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان

فاورو در جواب این‌که پروژه الان در چه مرحله‌ای است، گفت: “ما الان مشغول جمع‌آوری و انتخاب صحنه‌های مختلف هستیم تا بتوانیم داستان این مجموعه را به خوبی در یک فصل 8 قسمته روایت کنیم.”
جدیدا ویدیویی کوتاهی از «ماندالورین» منتشر شده است که در آن یک ماندالورین را در زمینی پوشیده از برف می‌بینیم که چیزی در دست دارد و پس از گذاشتن آن در جیبش،‌ به راهش ادامه می‌دهد.

او زره‌ای مانند شوالیه‌های قرون وسطی به تن دارد. تصاویری از سیاره‌ها و گونه‌ها و سفینه‌های جدید می‌بینیم اما فاورو تاکید کرد که “هدف ما این است که همه نکات داستان کاملا ملموس و آشنا باشد.”
داستان این مجموعه بعد از اتفاقات فیلم «بازگشت جدای» The Return of the Jedi در سال 1983، و قبل از به قدرت رسیدن محفل یکم، روایت می‌شود. در این مجموعه پدرو پاسکال Pedro Pascal، جینا کارانو Gina Carano، نیک نولتی Nick Nolte، جیانکارلو اسپوزیتو Giancarlo Esposito و ورنر هرزوگ Werner Herzog حضور دارند. کارگردانان مطرح زیادی از جمله تایکا وایتیتی Taika Waititi، برایس دالاس هاوارد Bryce Dallas Howard، ریک فامویوا Rick Famuyiwa، دبورا چو Deborah Chow و دیو فیلونی Dave Filoni برای این پروژه در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه بر این مجموعه‌های تلویزیونی، کمپانی دیزنی‌ مجموعه تلویزیونی انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars را برای پخش هفتمین فصل آن از شبکه دیزنی‌پلاس، تمدید کرد.
داستان‌های مربوط به دنیای «جنگ ستارگان» نکته‌ای ارزشمند و کلیدی برای دیزنی‌پلاس در رقابت با شبکه‌هایی مانند نت‌فلیکس Netflix است. کمپانی دیزنی هنوز تصمیمی برای اکران داستان Star Wars: Episode IX ندارد. کمپانی دیزنی و لوکاس‌فیلم سالی یک فیلم جنگ ستارگانی را به سینما می‌آورند، اما فیلم سال گذشته آن‌ها، فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» Solo: A Star Wars Story نه از نظر منتقدان و نه از نظر فروش، فیلم موفقی نبود.

پس از آن مدیرعامل کمپانی دیزنی، باب ایگر Bob Iger اعلام کرد که این کمپانی فعلا قصد اکران هیچ فیلم جنگ ستارگانی دیگری را ندارد.
مراسم رونمایی از شبکه دیزنی‌پلاس با جشن مخصوص جنگ ستارگان هم‌زمان شد. در این همایش سالانه که امسال در شیکاگو برگزار شد، اولین پیش‌نمایش Star Wars: Episode IX و جلسه پرسش‌ و پاسخ در مورد «ماندالورین» نیز، برگزار شد.
این مطلب از نوشته آرون کوچ Aaron Couch و ناتالی جروی Natalie Jarvey در سایت هالیوود ریپورتر Hollywood Reporter گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر