اکنون زمان حسرت خوردن نیست

قاسمی: کاش حواشی دامن‌گیر پیکان نمی‌شدند

عملکرد خوب پیکان در نیم فصل دوم و بازیابی این تیم بعد از قرار گرفتن حسین فرکی روی نیمکت لاجوردی ها این نوید را به بازیکنان داد که اگر اتفاقات و حاشیه های نیم فصل اول نبود مطمئنا می توانستند بهترین نتیجه و رتبه را در لیگ کسب کنند.

آرمان قاسمی کاپیتان تیم فوتبال پیکان به مانند سایر هم تیمی هایش در مورد روند بد نتیجه گیری این تیم و بهبود اوضاع در روزهای پایانی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اکنون زمان حسرت خوردن نیست اما ای کاش حاشیه ها دامن گیر پیکان نمی شدند و ما می توانستیم روند خوب سال گذشته مان را امسال تکرار کنیم و بهترین نتیجه و رتبه را برای خودمان به ارمغان بیاوریم. البته به نظرم حالا هم خیلی دیر نشده و می توانیم در این یکی، دو هفته پایانی هم با نمایشی زیبا خودمان را به تمامی رقبا به اثبات برسانیم.


او در ادامه در خصوص رویارویی با فولاد می گوید: بازی در خوزستان نه فقط برای تیمی مثل پیکان بلکه برای تمامی تیم ها با توجه به هواداران پرشوری که این تیم اهوازی دارد سخت است ولی با همه این وجود ما با تمام توان و قدرتمان بازی کردیم و نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندیم و اگر خستگی و شرایط به نفع حریف نبود می توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.


وی افزود: ما در سال جدید بهترین نتایج را داشتیم که همه آنها را مدیون زحمات آقای فرکی هستیم. پیکان با وجود اتفاقات و حرف و حدیث هایی که پشت سر خود داشت نیاز به یک شوک داشت که همین شوک ما را رو به جلو برد.


قاسمی در مورد آینده فوتبالی اش و اینکه در پیکان خواهد ماند یا از این تیم جدا خواهد شد نیز گفت: اکنون برای پاسخ به این سوال زود است ولی من با پیکان در این فصل قراردادم تمام می شود و باید دید در آینده چه اتفاقاتی برایم رقم خواهد خورد. من هیچ وقت قهرمانی در لیگ یک و اتفاقات حضورم و خاطرات خوشی که با این تیم داشتم را فراموش نخواهم کرد و مطمئنا اگر این تیم از من بخواهد که بمانم روی پیشنهادشان فکر خواهم کرد و خیلی سریع تصمیم به جدایی نخواهم گرفت. اما با همه این اوصاف چون دلم می خواهد پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم به جایی می روم که بیشتر دیده شوم و بتوانم به هدفم دست پیدا کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان