اشمایکل: ادرسون بهترین دروازه‌بان لیگ برتر است

کسپر اشمایکل، دروازه‌بان لسترسیتی در آستانه دیدار امروز تیمش با منچسترسیتی مدعی شد ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم بهترین سنگربان حال حاضر لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، کسپر اشمایکل، دروازه‌بان لسترسیتی و پسر مایکل اشمایکل دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی دانمارک و منچستریونایتد درحالیکه تیمش امروز در ورزشگاه اتحاد در دیداری بسیار حساس و تعیین‌کننده در رقابت تنگاتنگ برای قهرمانی لیگ برتر، به مصاف شاگردان گواردیولا می‌رود مدعی شد ادرسون، دروازه‌بان برزیلی سیتی، نسبت به داوید دخیا و آلیسون سنگربان بهتری بوده و شایسته عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر است.

 

 

این در حالی است که ادرسون در تیم ملی کشورش برزیل همچنان پشت سر آلیسون، دروازه‌بان لیورپول، سنگربان شماره دوی سلسائو به حساب می‌آید.

 

منچسترسیتی امسال خط دفاعی بسیار کارآمدی داشته و کارشناسان معتقدند ادرسون در کارنامه دفاعی شاگردان گواردیولا نقش مهمی داشته است. ادرسون امسال رویهم‌رفته 19 کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده که از این نظر تنها یک کلین‌شیت کمتر از آلیسون داشته است.

 

در سالهای گذشته معمولاً از داوید دخیا به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر انگلیس یاد می‌شد اما او در ماه‌های اخیر در دروازه یونایتد اشتباهات زیادی داشته و بسیاری از کارشناسان را به این نظر رسانده که بهترین سنگربان لیگ برتر حالا دیگر یکی از دو دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی یعنی آلیسون یا ادرسون است.

 

 

کسپر اشمایکل در این باره گفت:" به نظر من ادرسون در کنار مارک آندره تراشتگن و یان اوبلاک در حال حاضر بهترین دروازه‌بانهای دنیا هستند. من مدتی است این سه نفر را بهترین‌ درواز‌ه‌بانها می‌دانم".

 

دروازه‌بان لسترسیتی در ادامه گفت:" ادرسون خیلی شجاعانه بازی می‌کند. سبک بازی او جسارت زیادی می‌خواهد و از طرفی به سیتی امکان می‌دهد تا پرس شدید را از بالاتر شروع کند و این به خط دفاعی تیم کمک زیادی می‌‌کند".

 

اشمایکل در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" مدافعین سیتی می‌توانند با خیال راحت جلوتر رفته و پرس کنند چون خیال‌شان از پشت سرشان راحت است و می‌دانند دروازه‌بان قابلی پشت سرشان ایستاده که می‌تواند نقش سوئیپر را بازی کند".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان