امروز باید چیا بدونیم: از جنتلمن ها تا پیدا شدن گلزار

خیلی وقته که دور و اطراف ما ، مخصوصا در فضای مجازی ،  اتفاق های عجیب غریببی میافته که هیچکدوم از ما ها دوست نداریم که ازشون بی خبر باشیم

امروز باید چیا بدونیم: از جنتلمن ها تا پیدا شدن گلزار

اینجور که بوش میاد  باید یه کام بک بزنیم به قبل و استارت بخش جذاب ” امروز باید چیا بدونیم ؟” رو بزنیم .

خیلی وقته که دور و اطراف ما ، مخصوصا در فضای مجازی ،  اتفاق های عجیب غریببی میافته که هیچکدوم از ما ها دوست نداریم که ازشون بی خبر باشیم

” امروز باید چیا بدونیم ؟” بستر خیلی جالبیه که  خیلی قبل تر ها در  سایت فعالیت داشت که یهو رفت و الان سر و کلش پیدا شده .

البته خودمم دلم براش تنگ شده ، شما ها رو نمی دونم .

پس از امروز خبر های دست اول  , و  جالب انگیز رو از اینجا بخونید.

خبر اول رو  از کجا شروع کنیم ؟

بهتره برای شروع  بریم اونوره آب نظرتون چیه ؟

ممد نبودی ببینی  یا جنتلمن ؟

ساسی مانکن رو که همتون می شناسید ، خواننده ایرانی که  خیلی قبل ها رفت اونور آب و به فعالیتش ادامه داد ؛

اما حالا خودش رفته و آهنگ جدیدش حسابی تو ایران سر و صدا کرده ،

در این زمان از سال که معمولا روز های اخر مدرسه هاست و بچه ها جشن فارغ التحصیلی  می گیرند ، مدیر های با حال خیلی از مدارس هم سعی کردند با آوردن دی جی J  به جشن فارغ و التحصیلی این کوچولو ها  حال و هوای خفن تری  ببخشند .

اون دی جی  هم نامردی نکردند و برای این که مجلسشون شور بگیره و پولشون حروم نباشه ، حسابی انرژی  بچه ها رو با آهنگ جدید ساسی مانکن خالی کردند، بچه ها هم کلی حال کرند و رقصیدن و برای چند ساعتی شاد بودند ،

حالا یه سری اومدند این وسط گفتند که چرا مدارس جنتلمن هارو  ریختند تو جشن هاشون و فیلم های پایکوبی و حرکات موزون بچه ها دست به دست تو فضای مجازی پخش شده و حسابی ترکونده ،

اون یه سری هایی که بالا گفتم ، از مجری های دست چندم  تلوزیون گرفته تا وزیر آموزش و پرورش ، کلی راجب این موضوع اعتراض کردند و خبر رسیده که قراره با این مدارس و مدیر هاشون بر خورد بشه .

 

  رضا رشید پور افتر یا بی فور ؟

رضا رشید پور رو که قطعا همتون می شناسید ،  همون مجریه که تا چند وقت پیش برنامه حالا خورشید رو اجرا می کرد  که هیچ کسی هم متوجه نشد که چرا رفت  و چی شد که یهو بدون اعلام قبلی برنامه کلا تموم شد ، یه راهنمایی  بهتون می کنم تا بهتر بشناسید ، همون مجریه که با سحر قریشی   مصاحبه می کرد  و اونم همشو چپکی جواب میداد و هیچ کسیو نمی شناخت !

یادتون اومد ؟

خب خداروشکر .

 

حالا این آقا رضا رشید پور ، یه پستی رو تو صفحه اینستا گرامش منتشر کرده که یه عکسی  هست که از حال این روز های زندگیش خبر میده .

عکسی که با اون رضا رشید پوری که همه ما در حالا خورشید می شناختیم کلی فرق داره ،

ریش  و موی سر سفید تر  و اضافه وزنی که میشه تشخیص داد  .

بیایید این عکس هارو باهم ببینیم :

 

 

لیور پول یا بارسا ؟

 

اگه اهل فوتبال باشید  اونم از نوع خارجیکیش،  اینو میدونید که برای یه هوادرا فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چه اهمیتی داره وقتی به مرحله حذفی میرسه نمیشه بعضی صحنه ها رو از شدت هیجان دید و تحمل کرد ، حالا اگه به نفع یا ضرر تیمی باشه که هوادراشی اوضاع وخیم تر هم میشه ؛

دیشب لیورپول بدون محمد صلاح   برای بازی با بارسایی که شانس صعودش خیلی زیاد تر بود رفت ؛

هیچ کس باورش نمی شد که لیورپول بتونه کام بک بزنه اما خب انگار اون نوشته ای که روی تیشرت محمد سلاح بود تونست اندازه حضور خودش در زمین تاثیر گذار باشه و باعث بشه در کمال نا باوری دیشب شب لیورپول باشه و بارسا نتونه با وجود یه فوق ستاره ای مثل مسی  از پس ضد حمله هایی که لیورپول میزنه بر بیاد. و  اینجا بارسا  بازی به بازی پس گردنی های بیشتری میخوره به بدترین شکل ممکن تحقیر میشه .

 

جدا از اون کورنر طلایی که بارسایی ها  که به غیر قابل باورانه ترین حالت ممکن پیچونده شدند و  تبدیل به یه گل  حرفه ای و حساب شده شد ، بازی خیره کننده لیورپول تونست یه کاری کنه که ما  به چندین نسل دیگه از خودمون هم بگیم که اونشب به بارسا چی گذشت .

البته این باخت هیچی از ارزش های بارسا کم نمیکنه ، اما خب وقتی همه بار زمین رو دوش مسیه همین میشه دیگه J

 

 

 حبیبم رو میخام !

 

کیا مثل من عاشق سریال ” لیسانسه ها ” بودند ؟

البته بیشتر از همه عاشق حبیب ، باهاش همزاد پنداری می کردین شیطونا نه ؟ J

به نظر من هوتن شکیبا  اینقدر در این نقش حل شده که بیشتر از اینکه بهش بیاد اسمش هوتن باشه من دوس دارم برای ابد اونو با اسم حبیب بشناسم .

خبر خوب براتون دارم اونم اینه که ” فوق لیسانسه ها ”  در راهه  و ما قراره حبیب رو با یه گریم جذاب تر و باحال تر ببینیم ( جدا از اینکه من اصلا از این مدل ریش ها خوشم نمیاد )

اما خب ظاهر مهم نیس باطن باید حبیب باشه ، یکمم پیر شده که اونم مشکلی نیست ، جا داره بگم که تو یکی دیگه  پیر نشو لعنتی.

 

خیلی مشتاقم ببینم قراره ” فوق لیسانسه ها ” چی از آب در بیاد ،اینجور که بوش میاد همه بازیگر های قسمت های قبل در این قسمت هم هستند ، امیر کاظمی ، امیر حسین رستمی و هوتن شکیبا هم از پایه های اصلی این سریال هستند ،

البته بازیگر های جدید هم در راهه.

نظرتون چیه گریم جدید حبیب رو  ببینیم ؟

 

 

محمدرضا گلزار بعد از برنده باش  کجا رفت؟

 

چند وقت پیش مثل همه برنامه های پر مخاطب ، برنده باش هم به جمعِ حذف شدن های یهویی اضافه شد ، و پخش این برنامه  پر مخاطب از شبکه 3 سیما به دلایل نا معلومی متوقف شد .

اما خب حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که محمدرضا گلزار کجاست و چیکار میکنه .

چند روز پیش  حمید رضا صدر ، همون آقاهه که هم نویسنده هست و بعضی وقت ها فیلم هارو نقد میکنه پستی با محمد رضا گلزار منتشر کرد و خیال مارو راحت کرد و یکمی از فضولیمون کم شد .

حمیدرضا صدر برای کپشن این عکس نوشت :

” صبح همراه دوستان فرصت دیدار با #محمدرضا_گلزار حین صرف صبحانه مهیا شد. دیدار رفقای قدیمی در غربت طعم دیگری دارد، گذ

را ولی ماندنی. رضا فقط چند روزی را این جا سپری کرد و بعد از ظهر همان شنبه راهی #تهران شد. انرژی فراوانش آمیخته به سادگی ذاتی، چیزی که پشت زرق و برق شهرتش برای خیلی ها پنهان مانده، مثل همیشه شیرین بود…» صبح همراه دوستان فرصت دیدار با #محمدرضا_گلزار حین صرف صبحانه مهیا شد. دیدار رفقای قدیمی در غربت طعم دیگری دارد، گذرا ولی ماندنی. رضا فقط چند روزی را این جا سپری کرد و بعد از ظهر همان شنبه راهی #تهران شد. انرژی فراوانش آمیخته به سادگی ذاتی، چیزی که پشت زرق و برق شهرتش برای خیلی ها پنهان مانده، مثل همیشه شیرین بود..”

خب خیالتون راحت شد ؟ بد نمیگذره به ایشون .

این بخش رو دوست دارید ؟

با کامنت گذاشتن برای بهتر شدنش به ما کمک کنید انرژی بدید .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان