دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به میزان خبر داد

دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی حفاری غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان گرمی/شهادت یکی از مامورین نیروی انتظامی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی حفاری غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان گرمی خبر داد.

دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی حفاری غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان گرمیناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی حفاری غیرمجاز آثار تاریخی و فرهنگی در شهرستان گرمی خبر داد.

وی گفت: بر اساس گزارش واصله طی شب‌های قبل در شهرستان گرمی محدوده یکی از پاسگاه‌های مرزی مبنی بر حفاری غیرمجاز برای دستیابی به آثار تاریخی و فرهنگی مامورین پاسگاه مرزبانی مربوطه در محل حاضر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: در حین مراجعه مامورین، متهمین اقدام به تیراندازی به سمت مامورین می‌کنند و با استفاده از تاریکی شب و شرایط جغرافیایی متواری می‌شوند.

عتباتی گفت: اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهمین انجام می‌شود که در نهایت در حوالی شهرستان گرمی متهمین حین استفاده از خودروی پژو برای فرار به سمت نیروی انتظامی شلکیل می‌کنند و در نهایت یکی از مامورین شهید می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: مامورین حاضر با توجه به اقدام متهمین مقابله کردند و در اثر تیراندازی یکی از متهمین در محل کشته و متهم دیگر به شدت زخمی و در بیمارستان فوت می‌کند.

وی گفت: 2 نفر از عوامل اصلی دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند در بازرسی از خودروی متهمین یک اسلحه کلاشینکف با تعدادی فشنگ جنگی و در محل حفاری تجهیزات مربوطه کشف شده است.

عتباتی با بیان اینکه آثار حفاری مشهود است در پایان اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی پرونده در شهرستان گرمی با نظارت دادسرای مرکز استان اردبیل در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان