ماجرای سایت شرط‌بندی همسر محسن فروزان چیست؟

غروب سه‌شنبه یک نقل قول از مهدی تاج در فضای مجازی خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد؛ «گویا برای مقام قضایی اثبات شده همسر محسن فروزان سایت شرط‌بندی دارد!»

 ادعای رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همسر محسن فروزان پیگیری و مشخص شد لینکی به نام «نسیم‌بت» وجود دارد که گویا در فضای مجازی ادعا شده این لینک متعلق به نسیم نهالی، همسر محسن فروزان است و همین موضوع سرنخ پرونده شرط‌بندی شده است.

غروب سه‌شنبه تلاش شد با محسن فروزان و همسرش ارتباط برقرار کنیم و همین موضوع را از خود آن‌ها بپرسیم، اما ارتباط با آن‌ها به دلیل خاموشی تلفن‌های همراه‌شان مقدور نبود. وکیل فروزان هم ترجیح داد از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کند و دفاعیه‌اش را به دادگاه ارائه بدهد.

اما دیروز محسن فروزان شخصاً تماس گرفت. تیتر «ارتباط سایت نسیم‌بت با همسر فروزان سر نخ پرونده شرط‌بندی» با کلیشه افشاگری، فروزان را وادار کرد تماس بگیرد و بپرسد: «شما مدرکی دارید که همسر من با سایت شرط‌بندی مرتبط است؟» به محسن توضیح دادیم در مطلب هم نوشته‌ایم بعید نیست عده‌ای برای آن که بتوانند در این شرایط از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اقدام به چنین کاری کرده و علیه فروزان و همسرش سندسازی کرده باشند.

این را که گفتیم، فروزان به حرف آمد: «خدا را شکر می‌کنم که اطلاعات سپاه وارد ماجرا شد. آن‌ها با امکاناتی که دارند، همه چیز را پیگیری می‌کنند و مشخص می‌شود ما هیچ تخلفی نکردیم. همسر من اگر می‌خواست سایت شرط‌بندی راه بیندازد، مگر دیوانه بود با اسم و مشخصات خودش این کار را انجام بدهد؟»

فروزان تأکید کرد: «بعد از اتفاقی که در بازی تراکتور و سپیدرود افتاد، عده‌ای با ساختن اکانت جعلی و یک‌سری کارهای دیگر برای من و همسرم پاپوش درست کردند، ولی باز هم خدا را شکر که مأموران امنیتی و قضایی وارد این پرونده شدند، چون نتیجه تحقیقات آن‌ها مشخص خواهد کرد من نه اهل تبانی هستم، نه شرط‌بندی کرده‌ام و نه ارتباطی با سایت‌های شرط‌بندی و بنگاه‌های اینچنینی دارم. فعلاً آن‌ها دارند روی این پرونده تحقیق می‌کنند و همه چیز روشن خواهد شد.»

از فروزان دعوت کردیم برای مصاحبه به خبرورزشی بیاید که گفت: «الان نمی‌خواهم حرف بزنم. وکیلم گفته فعلاً از رسانه‌ها دور باشم. ایشان در حال آماده کردن دفاعیه‌ام است و قانون هم کار خودش را انجام می‌دهد. آفتاب پشت ابر نمی‌ماند. همه چیز معلوم می‌شود. آن‌هایی که با آبروی من بازی کردند را به خدا واگذار کردم. تنها خواهشم از رسانه‌ها این است که بر حسب شایعات، من را متهم نکنند. یک نفر رفته به اسم همسر من روی اینترنت فعالیتی کرده که رد این شخص هم در تحقیقات مأموران امنیتی مشخص می‌شود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان