به نظر می رسد که روز گذشته، کاربران اینترنت با مشکلات متعددی مواجه بوده اند. از یک سو، ایمیل های فیشینگ Google Docs که در قالب دعوتنامه ارسال می شدند، برخی کاربران را به دردسر انداختند و از سوی دیگر، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ برای دو ساعت از دسترس خارج بوده است.
کاربران این پیام رسان زیرمجموعه فیسبوک، شب گذشته حساب های کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر را به دست گرفتند و خشم خود از این کمپانی و همچنین گوگل را ابراز کردند.
یکی از مسائلی که باعث آزار کاربران شد، عدم ارائه گزارش وضعیت از سوی واتس اپ بود
یکی از مسائلی که باعث آزار کاربران شد، عدم ارائه گزارش وضعیت از سوی واتس اپ بود و این کمپانی هیچ سخنی درباره زمان بازگشت پیام رسان خود به حالت قابل دسترس به میان نیاورد. همانطور که قطعاً از پیش می دانید، واتس اپ بیش از یک میلیارد کاربر دارد و در بسیاری از نقاط جهان، به جایگزینی کامل برای پیامک های مخابراتی تبدیل شده است. بنابراین حداقل انتظاری که کاربران دارند، ارائه جزییات بیشتر و آگاهی از زمانی است که مجدداً می توانند از پیام رسان محبوب خود استفاده کنند.
در هر حال، واتس اپ طی قطعی سرویس دو ساعته شب گذشته خود، صرفاً اعلام کرد که از این مشکل آگاهی داشته و در حال برطرف سازی آن است. در این لحظه، مشکل مورد اشاره برطرف شده و کاربران می توانند طبق روال سابق، از واتس اپ و سرویس های آن بهره ببرند.