دخسوس: ۱۰۰ هزار نفری هم نتوانستند ما را شکست دهند

دروازه‌بان برزیلی ماشین‌سازی با درخشش مقابل پرسپولیس پایه‌گذار یک امتیاز باارزش برای تیمش در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو دخسوس شب گذشته چندین موقعیت عالی گلزنی را از پرسپولیسی ها گرفت و حالا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تبریز از اعتماد به نفس بالای خود می‌گوید.

* 90 نه، در 180 دقیقه هم گل نمی‌خوردم

من آماده بودم، تیم ما خیلی خوب بود و پرسپولیس در 90 دقیقه که نه، اگر 180 دقیقه هم بازی می‌کردیم نمی‌توانست به ما گل بزند و پنالتی و یک امتیازی که پرسپولیس به دست آورد، یک هدیه خدا به آنها بود تا مقابل تیم ما بازنده نباشند.

* این پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

پرسپولیس مقابل تیم ما نتوانست زیاد بر بازی حاکم شود و بر مهمان خود فشار بیاورد و من با خودم سوال می‌کردم این پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ شاید پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نباشد ولی ماشین، ماشین‌سازی همیشگی بود و تیمی لایق در زمین بازی.

* پرسپولیس 100 هزار نفری ما را نبرد

پرسپولیس به تنهایی میزبان ما نبود و آنها 100 هزار حامی داشتند که آمده بودند جشن قهرمانی بگیرند ولی همه این‌ها مقابل تیم ما نتوانستند حرفی از قهرمانی و جشن بزنند و تیم تبریز خیلی بالاتر از تیم تهران بود.

* من فرناندو هستم

من فرناندو دخسوس هستم؛ همان فرناندو سابق و قوی‌تر و بهتر از همیشه. یک دروازه‌بان شاید در برد و باخت تاثیر داشته باشد ولی تمام کارها به دروازه‌بان ختم نمی‌شود و من همیشه در این شرایط عالی بوده‌ام و تنها شرایط بازی‌ها متفاوت بوده تا عملکرد ما متفاوت دیده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان