اخراج ناگهانی ٦٠نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی، حجت نظری روز یکشنبه در یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر گفت: شرکت خدمات اداری شهر با دستور معاون توسعه منابع انسانی از انعقاد قرارداد با 60 نفر از پرسنل که عمدتا جزو نیروهای با بیش از 10 سال سابقه کار بوده‌اند، استنکاف کرده است.

وی افزود: متاسفانه از پیش نیز اطلاعی به این افراد داده نشده و درحالی که بنا بوده از وضعیت قراردادی به نیروی رسمی سازمان تبدیل شوند.

حجت نظری گفت: از برخی از این افراد  خواسته شده که در قالب قرارداد یکساله کار معین با سازمان ورزش همکاری کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موارد مشابه این موضوع در شهرداری خواستار توضیح در این خصوص شد  و افزود:  شایسته است اقدامات لازم برای جبران خسارات و شایسته‌سالاری انجام شود.

 وی مهم‌ترین دغدغه کارکنان سازمان ورزش که قرارداد خدمات اداری شهر با آنها تمدید نشد و بعد از سال‌ها مجبور به عقد قرارداد مستقیم با سازمان شدند،چرا  تبعیض در رفتار معاونت توسعه منابع انسانی دانست.

نظری تأکید کرد: طبق اطلاعات کسب شده، این اتفاق که منجر به کاهش دریافتی برخی کارکنان شده، براساس بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی رقم خورده و برای برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها ازجمله سازمان ورزش و شرکت شهرسالم اعمال شده و قرارداد نیروهای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، مثل سال‌های گذشته تمدید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان