خرید و فروش خودرو در بازار به صفر رسید

با توجه به گفته های رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در روزهای اخیر جنب و جوشی در بازار خودرو دیده نمی شود و خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است

با توجه به گفته های رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در روزهای اخیر جنب و جوشی در بازار خودرو دیده نمی شود و خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی توضیح داد که بهترین راه برای کاهش التهابات بازار و کنترل قیمت افزایش عرضه است. اگر عرضه خودرو بالا رود اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروها کمتر شده و نوسان در بازار به حداقل می رسد.
در حال حاضر مشکلاتی همچون کمبود قطعات و نبود نقدینگی سبب شده که خودروسازان با کاهش تولید و در نتیجه کاهش عرضه مواجه شوند.
به گفته موتمنی کمبود عرضه خودرو سبب شده که حجم تقاضا افزایش یابد و در این حالت کنترل و مدیریت درست بازار امکان پذیر نخواهد بود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در زمینه کاهش قیمت ها در بازار نیز توضیح داد که هرچند حذف درج آگهی های قیمت دار در سایت های فروش خودرو سبب شد که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرند اما به دلیل نبود خریدار واقعی ممکن است قیمت‌ها دچار نوسان شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان