در صورت برخورد با مافیای خودرو، پراید ۲۰ میلیون تومان می‌شود

سید جواد حسینی‌کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: صنعت خودرو کشور را مافیای دلالی ملتهب کرده که بخشی از خودروسازان نیز در آن دست دارند

سید جواد حسینی‌کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: صنعت خودرو کشور را مافیای دلالی ملتهب کرده که بخشی از خودروسازان نیز در آن دست دارند. همچنین در صورت برخورد قاطع با عوامل ملتهب کننده و اعدام چهار دانه‌درشت مافیای صنعت خودرو، قیمت پراید به 20 میلیون تومان باز خواهد گشت.
وی ادامه داد: شاید مردم گلایه داشته باشند که در شرایطی که دلالان باعث آشفته شدن بازار خودرو شده‌اند و قیمت‌ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده، چرا مقامات قضایی و امنیتی با این عوامل برخورد نمی‌کند؟ چرا این اخلالگران دستگیر و محاکمه نمی‌شوند؟
وی در ادامه تصریح کرد: در صورت برخورد شدید با افرادی که بازار را ملتهب کرده‌اند، به طور حتم بازار خودرو آرام شده و قیمت‌ها کاهش خواهد یافت. حسینی‌کیا در ادامه گفت: متاسفانه هنوز برخورد موثری از دستگاه قضایی و امنیتی در جهت آرام کردن بازار شاهد نبوده‌ایم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان بیان داشت: آیا کسی که هزار خودرو خریداری می‌کند با کسی که یک خودرو خریداری می‌کند، تفاوتی ندارد؟ اگر خلاء قانونی در برخورد با دانه‌درشت‌ها و مافیای خودرو وجود دارد مجلس این آمادگی را دارد تا این خلاء قانونی را در جهت برخورد با مخلان اقتصادی برطرف کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان