شایعات همکاری نت برگ و تخفیفان و ادغام ریحون و چیلیوری تا چه حد صحت دارد؟

ادغام شرکت‌ها و استارت آپها در اکوسیستم کشورمان در چند وقت اخیر موضوع جدیدی نیست و هر از چند گاهی شایعاتی درباره ادغام چند شرکت با یکدیگر شنیده می‌شود

شایعات همکاری نت برگ و تخفیفان و ادغام ریحون و چیلیوری تا چه حد صحت دارد؟

ادغام شرکت‌ها و استارت آپها در اکوسیستم کشورمان در چند وقت اخیر موضوع جدیدی نیست و هر از چند گاهی شایعاتی درباره ادغام چند شرکت با یکدیگر شنیده می‌شود. در طی روزهای اخیر شایعه ادغام نت برگ و تخفیفان به عنوان دو قطب بزرگ سایت‌های تخفیف گروهی و همچنین ادغام دو استارت آپ ریحون و چیلیوری که هر دو در زمینه سفارش غذا بطور آنلاین فعالیت می‌کنند بسیار داغ شده است.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که ریحون و چیلیوری قصد دارند برای رقابت با اسنپفود خدماتشان را به نوعی با یکدیگر تجمیع کنند و تخفیفان و نت برگ نیز سرمایه‌گذار مشترک بزرگی پیدا کرده‌اند که قصد دارد این دو شرکت را تبدیل به مجموعه‌ای واحد کند. برخی از شایعات فراتر پیش رفته‌اند و اذعان داشتند که به کارمندان این مجموعه‌ها خبر ادغام داده شده با این حال «علیرضا صادقیان» مدیر عامل شرکت iiVentures که نت برگ و چیلیوری متعلق به آن هستند در گفتگو با دیجیاتو این شایعات را رد می‌کند.

نت برگ و تخفیفان

صادقیان با اشاره به این موضوع که شخصا به مساله ادغام و همکاری با همه شرکت‌ها همیشه فکر می‌کند و از این موضوع استقبال می‌کند به دیجیاتو می‌گوید که زمزمه‌های همکاری تمامی شرکت‌های زیر مجموعه iiVentures با شرکت‌ها و استارت آپهای دیگر از سالها پیش شنیده شده است:

«ما از دو سال پیش به مذاکره و گفتگو با خیلی از شرکت‌ها از جمله تخفیفان نشستیم و جلسات متعددی با شرکت‌های گوناگون داشتیم. تنها ریحون و تخفیفان هم در این میان نبوده و تیم ما با استارت آپها و سازمان‌های متعدد دیگری نیز به مذاکره نشسته چرا که همیشه به همکاری در اکوسیستم ایمان داریم و از این مساله استقبال می‌کنیم.»

صادقیان تاکید می‌کند که هنوز هیچ یک از این شایعات رنگ واقعیت به خود نگرفته و هیچ قراردادی امضا نشده است. او باور دارد که اگر هم ادغامی پیش روی این شرکت‌ها باشد، این موضوع یکشبه به اطلاع تیم‌های فعال در این مجموعه نخواهد رسید: «قطعا اگر قرار باشد ادغام یا همکاری با هر مجموعه‌ای صورت بگیرد خودمان پیش‌تر آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. شایعاتی که این روزها شنیده می‌شود همیشگی بوده و گاهی به علت مراسمات مختلفی که در اکوسیستم برگزار می‌شود، بیشتر از پیش داغ می‌شوند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان