رسول نویدکیا:

از استقلال پیشنهادی ندارم/ کرانچار عملکرد خوبی داشت

هافبک سپاهان اصفهان گفت: از استقلال هیچ پیشنهاد نداشته ام و دوست دارم در سپاهان به کارم ادامه دهم.

از استقلال پیشنهادی ندارم/ کرانچار عملکرد خوبی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، رسول نویدکیا پس از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: مستحق شکست نبودیم و اعتقاد دارم تساوی بهترین نتیجه این دیدار بود. اگرچه استقلال نیاز به پیروزی داشت تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند اما ما هم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادیم و می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

هافبک سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است فصل آینده به استقلال خواهید پیوست، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من در سپاهان آرامش کامل دارم و می خواهم در همین باشگاه فوتبالم را ادامه دهم.

وی در خصوص حضور کرانچار در سپاهان نیز افزود: شوک به خوبی سپاهان وارد شد و فکر می کنم بعد از آمدن کرانچار، نتایج قابل قبولی کسب کردیم البته نباید  زحمات عبدالله ویسی را هم نادید بگیریم زیرا او تا زمانی که در سپاهان بود تلاش کرد تا بتواند تیم عملکرد موفقی داشته باشد.

نویدکیا تاکید کرد: کرانچار در چند بازی اخیر خیلی تلاش کرد تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به آرامش کامل رسیده و در این کار هم موفق بود و ما توانستیم نتایج قابل قبولی هم کسب کنیم.

هافبک سپاهان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران اصفهانی هم که این مسیر طولانی را به تهران آمده و ما را تشویق کردند تشکر می کنم اما باید از آنها عذرخواهی کنم که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر