کریس همسورث و تسا تامپسون در Men in Black: International

دومین پیش‌نمایش فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» جدیدا منتشر شده است و پس از تماشای آن مشخص است که رابطه جذاب و گیرای بین ستاره فیلم «ثور: راگنوراک»، کریس همسورث، و تسا تامپسون هنوز هم پابرجاست

دومین پیش‌نمایش فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» جدیدا منتشر شده است و پس از تماشای آن مشخص است که رابطه جذاب و گیرای بین ستاره فیلم «ثور: راگنوراک»، کریس همسورث، و تسا تامپسون هنوز هم پابرجاست.
این چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «مردان سیاه‌پوش» است که آخرین آن «مردان سیاه‌پوش 3» بود که در سال 2012 ساخته شد. این فیلم آخرین ماجراهای ویل اسمیت و تامی لی‌ جونز در نقش مامور جی و کی،‌ به کارگردانی بری ساننفلد بود. پس از او این اف گری. گری بود که کارگردانی قسمت چهارم این مجموعه را به عهده گرفت. او در گذشته فیلم‌هایی از جمله «مذاکره‌کننده» در سال 1998 و «سرنوشت خشمگین» در سال 2017 را کارگردانی کرده است. در عین حال او با فیلم‌های طنز نیز بیگانه نیست. او در سال 1995 شاهکار خود «جمعه» را کارگردانی کرد. او بهترین گزینه برای کارگردانی این فیلم به نظر می‌رسد.

این پیش‌نمایش با تصویری از مامور او (با بازی اما تامپسون) آغاز می‌شود، او در حالی‌که اتفاق عجیبی در شهر افتاده است، به مامور ام با بازی تسا تامپسون می‌گوید “ما مثل یک شایعه هستیم، مثل یک خاطره سریع می‌آییم و رد می‌شویم. ما بزرگترین راز دنیا هستیم”. مامور ام در جواب می‌گوید “بله می‌دانم، می‌خواهم عضو این گروه شوم.”

همچنین بخوانید:
The Art of Self-Defense: داستان تلاش مردی خجالتی و درون‌گرا برای دفاع از خود

سپس با فلش‌بلکی به گذشته مامور ام می‌رویم و می‌بینیم که 20 سال پیش مردان سیاه‌پوش به خانه آن‌ها آمدند. “شما حافظه پدر و مادرم را پاک کردید، اما من را از قلم انداختید. بیست سال به دنبال پیدا کردن شما بودم و الان اینجا هستم. همین موضوع ثابت می‌کند که بهترین گزینه برای این کار هستم.”
با این استدلال نمی‌شود بحث کرد، و در نهایت مامور ام عضو جدید گروه مردان سیاه‌پوش می‌شود.

به او ماموریتی در لندن داده می‌شود و او در آن‌جا با های تی، با بازی لیام نیسون، آشنا می‌شود که او را به همکار جدیدش مامور اچ، همسورث، معرفی می‌کند. در صحنه‌های بعد، به پاونی (با صدای کمیل نانجیانی)، موجود فضایی که تنها فرد باقی‌ مانده از نژاد خود است برمی‌خوریم که با مردان سیاه‌پوش همراه می‌شود.
سپس های تی را می‌بینیم که در حال اخطار دادن به ماموران رده بالای گروه در مورد معضل بزرگی است که با آن روبه‌رو هستند: “تا به حال با چیزی شبیه به این مواجه نبوده‌ایم. این موجودات می‌توانند خود را به شکل هر چیزی دربیاورند. حتی ماموران ما”. تی در ادامه می‌گوید “امنیت این گروه در خطر است. به هیچ‌کس اعتماد نکنید.”
در همین حال مامور ام و مامور اچ به همراه پاونی، در تلاش برای پیدا کردن راهی برای مقابله با این موجودات هستند.

با این‌که بازیگران و تمام تیم تولید کننده این فیلم جدید هستند، اما همان حال و هوای فیلم‌های قبلی «مردان سیاه‌پوش» را دارد. پیش‌نمایش «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» خبر از فیلمی اکشن، طنز و با موجودات عجیب و جالب می‌دهد. نویسنده‌های این فیلم، آرت ماکروم و مت هالووی، سابقه خوبی در نوشتن فیلم‌نامه‌هایی با چاشنی طنز دارند، این دو نویسنده فیلم «آیرن‌من» ساخته دنیای سینمای مارول و نسخه جدید «اربابان جهان» هستند.
تماشای بازی همسورث و تامپسون در کنار هم بسیار سرگرم‌کننده است و احتمال موفقیت این فیلم در تابستان امسال بسیار بالاست. «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» در روز 14 ماه ژوئن امسال اکران خواهد شد.
این مطلب از نوشته مایک فلورواکر در سایت Looper گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان