معرفی فیلم In the Land of Saints and Sinners با بازی لیام نیسون

فیلم در سرزمین قدیسین و گناهکاران (In the Land of Saints and Sinners) اثر اکشن و ماجراجویی دیگری با بازی لیام نیسون به شمار می‌رود. در این فیلم، ستاره فیلم‌های ربوده شده (Taken) مهارت‌های خودش را در کشور زادگاهش یعنی ایرلند به کار خواهد گرفت. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی فیلم In the Land of Saints and Sinners با بازی لیام نیسون

فیلم در سرزمین قدیسین و گناهکاران (In the Land of Saints and Sinners) اثر اکشن و ماجراجویی دیگری با بازی لیام نیسون به شمار می‌رود. در این فیلم، ستاره فیلم‌های ربوده شده (Taken) مهارت‌های خودش را در کشور زادگاهش یعنی ایرلند به کار خواهد گرفت. در ادامه همراه با ما باشید.

فیلم‌های اخیر کارنامه هنری لیام نیسون عمدتاً آثار اکشن و مهیج بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم خاکستری (The Grey) و فیلم تعقیب سرد (Cold Pursuit) اشاره کرد. با این حال، لیام نیسون علاوه بر این آثار اکشن محور، نقش‌آفرینی‌های متفاوتی نیز داشته که شامل فیلم دارکمن (Darkman) و فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) می‌شود. او همچنین در فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) نیز حضور داشته است.

علاوه بر همه این موارد، لیام نیسون به‌خاطر نقش‌آفرینی خودش در فیلم درخشان فهرست شیندلر (Schindler’s List) برای جایزه اسکار نیز نامزد شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی داستان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم اکشن جدید لیام نیسون بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم In the Land of Saints and Sinners

رابرت لورنز که قبلاً با فیلم اکشن و تماشایی The Marksman با لیام نیسون همکاری داشته، در فیلم «در سرزمین قدیسین و گناهکاران» به‌عنوان کارگردان مشغول به کار بوده است. فیلم‌نامه این اثر سینمایی تازه را نیز نویسنده فیلم Millie Inbetween یعنی تری لوآن و مارک مایکل مک‌نالی قلم زده‌اند.

داستان فیلم In the Land of Saints and Sinners

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «در سرزمین قدیسین و گناهکاران» به شرح زیر است:

«اتفاقات این فیلم در روستایی دورافتاده در ایرلند جریان دارد و داستان یک آدمکش به‌تازگی بازنشسته شده با بازی لیام نیسون را روایت می‌کند که توسط سه تروریست انتقام‌جو وارد یک بازی مرگبار تعقیب و گریز می‌شود.»

بازیگران فیلم In the Land of Saints and Sinners

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، نقش اصلی فیلم «در سرزمین قدیسین و گناهکاران» را لیام نیسون بازی می‌کند. لیام نیسون اخیراً در فیلم اکشن و مهیج قصاص (Retribution) نقش‌آفرینی کرده و همچنین قرار است در فیلم کمدی در حال ساخت و بازسازی The Naked Gun بازی کند. در کنار لیام نیسون نیز بازیگر نامزد جایزه اسکار کری کوندون نقش شخصیت شرور داستان را به تصویر می‌کشد. این بازیگر به‌خاطر نقش‌آفرینی در فیلم بنشی‌های اینیشیرین (The Banshees of Inisherin) نامزد جایزه اسکار شده بود. سیران هیندز نیز دیگر بازیگر نامزد جایزه اسکار حاضر در این اثر است که قبلاً نقش‌آفرینی فوق احساسی و جذابی را در فیلم بلفاست (Belfast) ارائه کرده بود.

جک گلیسون که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش شاه جافری در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شهرت دارد، در فیلم «در سرزمین قدیسین و گناهکاران» نقش‌آفرینی می‌کند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به سارا گرین، کولم مینی، کانر مک‌نیل،‌ دزموند ایستوود، سیموس اوهارا و برنادته کارتی اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم In the Land of Saints and Sinners

فیلم «در سرزمین قدیسین و گناهکاران» اکران جهانی خودش را در جشنواره فیلم ونیز در اوایل ماه سپتامبر سال جاری میلادی تجربه کرده بود و در حال حاضر نیز هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این اثر به‌صورت سراسری در سینماهای آمریکا و دیگر نقاط جهان اعلام نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان