ماهان شبکه ایرانیان

فال هفته: از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد

خب هفته جدید و فال جدید ، از اونجایی که در خواست هاتون زیاد بوده مبنی بر اینکه فال ما جا مونده و این داستان ها ، باید بهتون بگم که عجله نکنید چون این هفته هم برگشتم با یه فال دیگه .

فال هفته: از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد

خب هفته جدید و فال جدید ، از اونجایی که در خواست هاتون زیاد بوده مبنی بر اینکه فال ما جا مونده و این داستان ها ، باید بهتون بگم که عجله نکنید چون این هفته هم برگشتم با یه فال دیگه .

پس دوباره صف ببندید تا یکی یکی فالتون رو بگیرم ، فقط یه شرط داره اونم اینه که  مثل سری قبل شلوغ نکنید .

 

از اولین ماه  شروع می کنم

فروردین :

اگه بخام خیلی خلاصه بهتون بگم ، سعی کن کینه و کدورت رو از بین ببری چون این کار باعث میشه روحت چرک بشه ، سعی کن با یه راه حل مشکلات عاطفیتو حل کنی و بتونی یه راهی پیدا کنی که دلشو بدست بیاری .

از لحاظ مالی هم باید بهتون بگم که برنامه های مالی شما همیشه رو به پیشرفت هست و جای نگرانی براتون در این موضوع نیست ، اما زیاد ولخرجی نکنید و بهتره که با برنامه پول هاتون رو خرج کنید ، تا در آینده کاسه گدایی و چه کنم چه کنم دستتون نگیرید .

بریم سراغ

اردیبهشت :

وقتی شما شخصی که بهش علاقه دارید رو پیدا کردید پس وقت رو تلف نکنید ودست دست کردن کار اشتباهیه، بهتره با گفتگو موقعیت جدیدی رو در ایجاد و شکل گیری روابط ایجاد کنی، و اینم بدون که این فرصت اگه از دست بره  ، به دست آوردنش کار مشکلیه و به این زودیا خبری از برگشت فرصت نیست .

در ضمن شما باید در مسائل مالی و اقتصادی قوی و استوار باشید و در کار جا نزنید ، باید سعی کنی یه تغییر اساسی در کسب و کارت بدی و این موفقیت رو به دیگران هم نشون بدی که به همشون ثابت بشه که تو می تونی از پس کار های شگفت انگیز بر بیای و بتونی شکست ها رو جبران کنی .

 

خاهشا صف رو بهم نریزید تا بتونم تمرکز کنم و برم سراغ ماه بعد

خرداد :

اگه به مسائل کوچیک خیلی فکر می کنی و ذنت رو در گیر اتفاق های پیش پا افتاده کردی باید بگم که سخت در اشتباهی چون باید به آینده امیدوار باشی ، در ماجرای عاطفی برای رسیدن به هدفت باید با افراد با جربه و ریش سفید در زمینه اقتصاد مشورت کنی ، یکی دوتا مشکل کوچیک مالی هست که قراره به زودی برات رفع بشه و نگرانی هات تموم بشن .

پیش بینی می شد که پولی به دستتون می رسه که متاسفانه این اتفاق نیوفتاد ، اما شما از این موضوع نتیجه گرفتی که همیشه قراره شکست بخوری و کار ها و تلاش هایی که می کنی بی نتیجه می مونه ، و به هدفت نمی رسی و موفق نمی شی، در حالی که سخت در اشتباهی  و بدبینی و انرژی منفی که در زندگی و ذهنت وارد می کنی باعث میشه به همه اوضاع آسیب بزنه، پس دنبال یه دلیل واقعی و منطقی باش .

تیر:

متولد تیر ماه باید بدونند که موقعت مالیشون نسبت به گذشته خیلی بهتر میشه ، و اینکه حالا کلی وقت به اندازه کافی برای کار های عقب مونده دارند که دوست دارند اون کار ها رو انجام بدند اما باید حواسشون باشه که ولخرجی نکنند و با سها انگاری  موقعیت های خوبی که براشون پیش میاد رو از دست ندند .

در ماجرا های عاطفی هم باید بگم که سعی کنید تا جای که امکان داره از بحث های الکی و دردسر آفرین دوری کنند چون شرایط بدی از لحاظ عاطفی در انتظارشونه و باعث آشفتگی ذهن و روحشون میشه . و در روابط اون ها تاثیر بدی میذاره .

اینم از تیر ماهی ها

حالا نوبت چه ماهیه ؟

مرداد:

مردادی ها،  وقتی کسی شما رو دوست داره و این علاقه رو در عمل ثابت  میکنه ، نباید به احساس اون شخص بی اهمیت بود و دست به کار هایی زد که اون شخص از شما دلسرد بشه .

در داستان های مالی و اقتصادی  باید بگم که مشکلات مالی شما در حال حل شدنه پس نگران نباشید ، اینم بدونید که هیچ کسی در دنیا نیست که بدون مشکل مالی باشه ، پس کم نیارید  چون هرچقدر بیشتر تلاش کنید به موفقیت نزدیک تر هستید .

شهریور :

دیگه هر چقدر این مدت استراحت کردید کافیه ، این هفته یه قرار خیلی مهمی براتون پیش میاد که باید از اون نهایت استفاده رو ببرید تا به پیشرفت اقتصادی و مالی و همچنین اجتماعی برسید .

در بخش عاطفی  هم باید سعی کنید به این سردرگمی پایان بدید و هدفت اصلیتون رو مشخص کنید ، دراینصورت تکلیف تو با بقیه روشن میشه و روابط عاطفی شما سرو سامون می گیره .

 

بریم سراغ بعدی

مهر :

یه برنامه جدید مالی در زندگی شما پیش میاد که اگه این راه رو ادامه بدی سودی زیادی به شما می رسه ، سعی کنید به توصیحه دوستانتون که با تجربه هستند گوش بدید و بی گدار به اب نزنید تا راه موفقیت براتون هموار تر بشه ،

اوضاع مالی شما روال همیشگی داره ولی با کمی تلاش و کوشش  و حوصله بیشتر  می تونی  وضعیت مادی و مالی خودتون رو بهتر از قبل کنید .

آبان :

در ذهن شما کلی رویا های فانتزی و رنگارنگ و رمانتیک  هست که هیچ کدوم از اون ها متاسفانه در واقعیت هیچ جایی نداره ، پس سعی کنید خودتون رو با واقعیت ها بیشتر آشنا کنید  و سعی کنید به چیز هایی فکر کنید که بشه به اون ها دل بست و اون ها رو به عنوان یه هدف شناخت .در ادامه باید بگم که شما نباید تسلیم تنبلی بشید ، حیفه که اینهمه اراده   با ویروس های تنبلی مسموم بشه  و از بین بره ، برای رسیدن به یک موقعیت مالی خوب و تموم آرزوهات باید بیشتر تلاش کنی و از آینده نترسی .

نفر بعد

 

آذر:

در حال حاظر اوضاع مالی و اقتصادی تو ، ثابته ، اما روند کار ها ناگهان میکنه ، این حادثه بر عکس اون چیزی جریان داره که تو انتظارش رو داری ، باید با صبر و حوصله تصمیمی بگیری تا اوضاع دوباره رو به راه بشه ،

عشق با خودش طوفانی داره و نمیشه از اون طوفان جون سالم بدر برد ، ممکنه این طوفان در ابتدای آن باشه یا انتها ،  اما در هر حال بدون طوفان نیست ، سر بسته بگم اگه سر سلامت میخوای باید ازش فرار کنی .

دی:

فرصتی در روابط عاطفی تو پیش میاد که باید ازش استفاده کنی چون حالا حالا ها دیگه بر نمی گرده ،  اما پیشنهادم به متولدین دی ماه اینه که در احساسات زیاد روی نکنند  چون پشیمون میشن .

برای انجام یه سری کار ها مجبوری بیشتر انرژی بذاری ، روز های پر جنب و جوشی در پیش داری ،  مقداری  پول به خاطر خرج های پیش بینی نشده از دست میدی که زود جبران میشه .

بهمن :

یک قرار داد یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی داره  بهم میخوره ، تغییراتی در محل زندگی  و یا کار شما پیش میاد ، بعضی قول  و قرار هایت رو فرامشو نکن  چون در غیر اینصورت تو بیشتر از اطرافیانت ضرر میکنی .

دز زمینه عاطفی  دوباره شانس در خونه شما رو میزنه ، فقط کافیه ئرو باز کنید و با رویی خوش ازش استقبال کنید و به آینده برید ، فرصت های خوبی در اختیارتون هست که فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی .

اسفند :

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست میشی؛ وقتی  که حساب همه جار و نکرده باشی  دچار حادثه های غافلگیر کننده  ای میشی ، باید شناخت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی .

همچنان فرصت های خوب مالی و اقتصادی میاد و میره  اما تو ذهنت در گیر رویا های پوچ خودت  هست  که این موضوع باعث مشه به بیشتر موضوعات بی اهمیت باشی ، کسی که فرصت های خوب رو از دست میده چیزی جز پشیمونی براش نمی مونه .

خب اینم از فال این هفته که بیشتر سعی کردم از موضوعات اقتصادی و عاطفی بگم ، همون موظوعات تکراری و جذاب همیشگی که همه ما دنبال یه راه حلیم که در این مسائل موفق باشیم و همیشه خوب جلوه کنیم .

امدوارم بدردتون بخوره ، تا صف بعدی و فال بعدی ، بای گایز

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان