انتشار مجموعه‌ ده‌جلدی مردم‌شناس کوچک

مجموعه‌ ده‌جلدی «مردم‌شناس کوچک» منتشر می‌شود.

انتشار مجموعه‌ ده‌جلدی مردم‌شناس کوچک

به گزارش ایسنا، در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: کتاب «سلام دنیا؛ سلام کردن در کشورهای مختلف» اولین مجلد از این سری ده‌جلدی است که با پژوهش و مدیریت اجرایی پریسا برازنده، نویسنده و مترجم کودکان و نوجوانان تولید شده است. این کتاب که به معرفی اجمالی فرهنگ ملت‌ها می‌پردازد دارای کیو آر کد است و بچه‌ها می‌توانند با اسکن مربع کوچکی که زیر آن نوشته شده scan me ضمن آشنایی با فرهنگ‌ ملل، با تلفظ آن‌ها بدانند که ملت‌ها چطور با هم سلام و احوال‌پرسی می‌کنند.

«سلام دنیا» نخستین کتاب از مجموعه «مردم‌شناس کوچک» است که با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایران و جهان تنظیم شده است. در این کتاب تلاش کرده‌ایم «سلام کردن» را نخستین گام و کلید برقراری ارتباط و دوستی میان انسان‌ها و فرهنگ‌ها درنظر بگیریم.

هر برگ از این کتاب درباره سلام کردن مردم یک سرزمین است. ضمن این‌که سلام کردن مردم هر سرزمین را به زبان و خط آن‌ها تدوین کرده‌ایم، اطلاعات مهم و اصلی آن‌ها را از جمله جای کشور در نقشه جهان، پرچم، نمادهای ملی، بناها و میراث باستانی، پوشاک و هر شاخصی که معرف سرزمین باشد همراه واژه سلام در یک صفحه آورده‌ایم.

در این کتاب تلاش کرده‌ایم حس اکتشاف در جهان و شناخت خود و دیگران را در کودکان و نوجوانان تقویت کنیم و نشان دهیم که فرهنگ‌ها می‌توانند بیشتر عامل دوستی و بقای بشریت باشند اگر مردم‌شناسانه به جهان بنگریم.

کتاب «سلام دنیا؛ سلام کردن در کشورهای مختلف» از سوی مؤسسه انتشاراتی فرهامه با مدیریت معصومه ابراهیمی، ناشر کتاب‌های انسان‌شناسی و فولکلور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر