روایت شهادت یک جوان مدافع حرم

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:شهدا هدیه الهی، عزت و افتخاری برای کشور ما هستند که همیشه ماندگار خواهند بود.

روایت شهادت یک جوان مدافع حرم

به گزارش ایسنا، اباذر سالاری، در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد «خلیل تختی نژاد» دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، بیان کرد: شهدا با حضورشان عامل همدلی و وحدت در جامعه می‌شوند. نحوه شهادت شهید تختی برای بنده خیلی عجیب بود. خداوند بهترین و نورانی‌ترین مرگ که شهادت در راه خودش است را نصیب این شهید بزرگوار کردند آن هم در بهترین ماه، شب و لحظات، سحرگاه نوزدهم رمضان قطعاً یک سری در وجود ایشان بوده که خداوند مرگ ایشان را اینگونه رقم زد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، یادآور شد: همه ما باید نسبت به نشر و توسعه ارزش‌های دینی، انقلابی و شهادت گام برداریم و این یک توفیقی است که دیگران ندارند و خداوند به ما عنایت کرده است که باید این فرصت را مغتنم بشماریم. شهدا هدیه الهی، عزت و افتخاری برای کشور ما هستند که همیشه ماندگار خواهند بود.

سالاری گفت: شهید خلیل تختی نژاد در شب 19 ماه مبارک رمضان 1397 به دست گروه‌های تکفیری و داعشی‌های تروریست در سوریه به شهادت رسید. این پاسدار مدافع حرم متولد 10 مرداد سال 72 بود که حدود یک ماه قبل از شهادت و برای سومین بار به سوریه اعزام شده بود و در سوریه مسؤولیت عملیات قرارگاه درعا را برعهده داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان