بسته فرهنگی میزان؛

استقبال نویسنده کتاب دختر شینا از فرهنگ نذر کتاب/نمایشگاه عفاف و حجاب همچنان با افزایش بازدید کننده روبرو است

اولین روز از خرداد ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به استقبال از نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین روز از خرداد ماه 1398 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به استقبال از نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد.

بازیگری هیچ آخر و عاقبتی ندارد/من پیرترین و قدیمی‌ترین بازیگر حال حاضر سینمای ایران هستم

بازیگر سریال خانه سبز گفت: من به شدت دوست دارم و علاقمندم که برای بازی در آثار به من پیشنهاد بدهند، زیرا همین حضور دوباره‌ام در بازیگری به سلامتی جسمی و روحی‌ام کمک می‌کند، اما انگار فراموش شده‌ام و مدت‌هاست که پیشنهادی برای بازی ندارم.

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: طی ماه‌های و روزهای گذشته بیشتر در خانه مشغول استراحت هستم و گه گاه توان بلند شدن و از خانه بیرون زدن را دارم. همچنان مشکلات پا درد را تحمل می‌کنم ولی دیگر در این سن به جز تحمل چاره ای هم نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت اینکه پزشکان درمان خود را روی من انجام داده‌اند و هم اکنون مشکلم بیشتر به خاطر کهولت سن است. درد پا و سرگیجه بیشترین مشکلاتی هستند که این روزها با آنها دست به گریبانم.

////////////////////////////

بازیگر سریال "خانه سبز" درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: من به شدت دوست دارم و علاقمندم که برای بازی در آثار به من پیشنهاد بدهند زیرا همین حضور دوباره‌ام در بازیگری به سلامتی جسمی و روحی‌ام کمک می‌کند اما به هر جهت انگار فراموش شده‌ام و مدت‌ها پیشنهادی برای بازی ندارم.

وی درباره احتمال چاپ کتاب جدید خود تاکید کرد: این روزها بیش از پیش در خانه مشغول خواندن کتاب هستم و اگر خدا عمری بدهد نسخه جدید کتابم را آماده چاپ خواهم کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما پیشنهاد خود برای نسل جوان را اینگونه مطرح کرد: من پیرترین و قدیمی‌ترین بازیگر حال حاضر سینمای ایران هستم. نود و هفت سال سن دارم که هشتاد سال آن به بازیگری گذشته اما امروز چه چیزی به من رسیده است؟.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

تفسیر دو جلدی «امام رضا (ع)» در نمایشگاه قرآن رونمایی شد/شروط حفظ قرآن برای نوآموزان در این دوره

یازدهمین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اتفاقات جالب و تاثیرگذاری سپری شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رونمایی از تفسیر دو جلدی «امام رضا (ع)» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، یازدهمین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اتفاقات جالب و تاثیرگذاری سپری شد که یکی از مهم ترین آنها نشست می توان به رونمایی از تفسیر دو جلدی «امام رضا(ع)» اشاره کرد.

تفسیر دو جلدی «امام رضا (ع)» در نمایشگاه قرآن رونمایی شد/شروط حفظ قرآن برای نوآموزان در این دوره
***تفسیر دو جلدی امام رضا (ع) رونمایی شد

تفسیر دو جلدی امام رضا (ع) در ایوان نجف بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی شد.

تفسیر دو جلدی امام رضا (ع) امشب 31 اردیبهشت با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه قرآن رونمایی شد.

سیدجواد دفاعی، مشاور فرهنگی و هنری بنیاد امام رضا (ع) در این نشست گفت: کتاب دو جلدی «تفسیر امام رضا (ع)» به همت محمود کریمی و محسن دیمه کار تدوین شده که در آن روایات تفسیری امام رضا (ع) در کتاب‌های مختلف وجود داشته، مجموعه روایات، سوال‌هایی که درباره قرآن از امام شده و جواب‌هایی که امام (ع) پاسخ داده، در آن آمده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

افزایش قیمت کتاب به فرهنگ کتابخوانی لطمه می‌زند/نذر کتاب برای سیل‌زدگان اتفاق فرهنگی خوبی است

نویسنده کتاب "دختر شینا" گفت: طی سال‌های گذشته کار‌های زیادی در زمینه فرهنگ کتابخوانی صورت گرفته که افزایش قیمت کتاب تمامی این تلاش‌ها را تحت الشعاع قرار داده است، گرانی کتاب مساله‌ای است که بدون شک باید سریعتر به آن رسیدگی شود.

بهناز ضرابی‌زاده نویسنده آثار دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه نویسندگی گفت: آخرین کتاب من با عنوان "ساجی" با مضمون خاطرات همسر شهید بهمن باقری در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد، این کتاب به خاطرات همسر شهید باقری از کودکی تا بزرگسالی و شهادت وی می‌پردازد که اکثریت اتفاقات آن در خرمشهر می‌گذرد.

وی در همین راستا ادامه داد: این کتاب به واسطه اینکه از کودکی همسر شهید باقری آغاز می‌شود، از دوران قبل از انقلاب و فاجعه سینما رکس تا آغاز انقلاب اسلامی ایران و پس از آن فتح خرمشهر و اتفاقات دوران دفاع مقدس را شامل می‌شود. در این کتاب مخاطب با ابعاد تازه‌ای از رویدادهای هول محور خرمشهر آشنا می شود.

/////////////////////////

نویسنده کتاب "دختر شینا" درباره استقبال از کتاب جدید خود اضافه کرد: واقعیت من به دلیل برخی مشکلات خودم در نمایشگاه کتاب امسال حاضر نبودم، طبیعتاً به دلیل اینکه کتاب به یکباره به نمایشگاه آمد و پیش از آن تبلیغاتی صورت نگرفت نمی‌توان توقع بالایی را برای استقبال مخاطب از این داشت اما کسانی که با آثار قبلی من آشنا بودند به صورت بالقوه مخاطبان اصلی این کتاب هستند و خوشبختانه خودم از این استقبال راضی هستم.

وی درباره استقبال از کتب خود در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه کرد: فارغ از نمایشگاه کتاب تهران با توجه به پرس و جوهایی که پیشتر داشتم متوجه شدم که خوشبختانه علاوه بر کتاب "ساجی"، کتاب "دختر شینا" نیز در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم مورد استقبال قرار گرفته و هر دو کتاب جزو پرفروش‌های این نمایشگاه هستند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

شبکه‌های معاند فرهنگ ایرانی اسلامی را نشانه گرفته‌اند/استقبال مردم از نمایشگاه عفاف و حجاب نشان‌دهنده آگاهی آنان است

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: برای مقابله درست با این نوع تهاجم غربی باید برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهایی همچون نمایشگاه عفاف و حجاب رشد بیشتری داشته باشد زیرا مردم به شدت از آن استقبال می‌کنند و این نشان دهنده علاقه مردم و جامعه به مقوله فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: همواره در خصوص توسعه و ترویج عفاف و حجاب و عرضه محصولات اسلامی و ایرانی یکی از شاخصه‌ها و نکات بسیار مهم عدم دسترسی سریع و آسان مخاطبان به این محصولات است.

وی در همین راستا ادامه داد: مساله در دسترس نبودن و محدودیت در عرضه البسه اسلامی همواره بحث بسیار مهمی در زمینه عفاف و حجاب بوده است، یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از این اتفاق بدون شک برگزاری نمایشگاه‌هایی از قبیل نمایشگاه عفاف و حجاب است که به مخاطب امکان برخورد و دسترسی مستقیم با این قبیل کالاها را فراهم می‌کند.

///////////////

این فعال عرصه طراحی لباس تاثیرگذاری نمایشگاه عفاف و حجاب را اینگونه تشریح کرد: همیشه طی برگزاری نمایشگاه‌هایی که زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود، نظرسنجی‌هایی از مخاطبان به عمل می‌آید که طی این نظرسنجی‌ها مردم همیشه این گونه نمایشگاه‌ها را پاسخی مناسب و مستقیم در جهت رشد و تعالی فرهنگ عفاف و حجاب و الگوهای اسلامی و ایرانی در جامعه می‌دانند و ما همیشه شاهد استقبال مردم از چنین رویدادهایی هستیم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: این بازخوردها از برگزاری نمایشگاه‌های کارگروه مد و لباس در بخش عفاف و حجاب نمایانگر این نکته است که این رویدادها هم در تامین نیاز کالایی موثر بوده و هم اینکه باعث ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب در جامعه شده‌ است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان