ایران و آمریکا مستقیم وارد جنگ نظامی می‌شوند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علاالدین بروجردی درباره این‌که گفته می‌شود ایران و آمریکا به طور مستقیم وارد جنگ نمی‌شوند اما احتمال درگیری در جنگ‌های نیابتی در منطقه وجود دارد گفت: سیاست ما در منطقه جنگ‌افروزی نیست ما به دنبال اقدامات صلح‌طلبانه و دفاعی هستیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما در مقابل هرگونه تعرض به منافع ما در منطقه پاسخ دندان‌شکنی خواهیم داد.

وی درباره این‌که دشمنان ایران تلاش کردند بروز حادثه برای کشتی‌های نفتکش خلیج فارس را به ایران نسبت دهند، گفت: بیان کردن چنین صحبت‌هایی یک دروغ بزرگ است،‌ این‌ها با شبکه‌های عظیم ماهواره‌ای مدعی هستند که حرکات یک مورچه را رصد می‌کنند مگر می‌شود در این باره چیزی ندانند.

بروجردی تاکید کرد: این حرکات یک توطئه طراحی شده شیطانی با هدف فرافکنی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی منطقه یعنی عربستان و سایر کشورهایی که درگیر جنگ‌اند، علیه ایران مطرح شده است و می‌خواهند آنها را علیه ایران بشورانند. قصدشان فضاسازی برای فریب است.

سرلشکر رشید: آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز حماسه فتح خرمشهر، اظهار داشت: اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای‎اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 فتح خرمشهر انعکاس صدای مشت آهنین اراده یک ملت بود که با تدبیر فرماندهی ولی فقیه زمان، حضرت امام خمینی (ره) بدست رزمندگان اسلام بر پیکره استکبار فرود آمد.

فتح خرمشهر، نماد وحدت ملی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که با مدد الهی و فداکاری زنان و مردان قهرمان این مرز و بوم به پیروزی رسید.

بدون شک، حماسه فتح خرمشهر، بعنوان یک حماسه تاریخی بی بدیل از مقاومت مردم ایران در بین اذهان ملتها، دولتها و مستکبران باقی خواهد ماند.

و اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند که به توفیق و نصرت الهی و به فرماندهی ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز در گام دوم انقلاب موفق خواهیم شد و دشمن نیز همانند گذشته مذبوحانه شکست خواهند خورد.

اینجانب سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و به ویژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تبرک می‌گویم و از خداوند متعال عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان