فیلم‌برداری دوباره Chaos Walking، به دلیل مشکلات کیفی

گزارش جدید روزنامه وال استریت، از به تعویق افتادن اکران قسمت اول سه‌گانه «آشوب مدام»، محصول کمپانی لاین‌گیت اینترتینمنت، که قرار بود در اول ماه مارس راهی سینماها شود، خبر می‌دهد

گزارش جدید روزنامه وال استریت، از به تعویق افتادن اکران قسمت اول سه‌گانه «آشوب مدام»، محصول کمپانی لاین‌گیت اینترتینمنت، که قرار بود در اول ماه مارس راهی سینماها شود، خبر می‌دهد.
این فیلم درام علمی تخیلی با بازی تام هالند و دیزی ریدلی، اقتباسی از رمان The Knife of Never Letting Go نوشته پاتریک نس، اولین کتاب مجموعه «آشوب مدام»، است. ساخت این فیلم چالش بزرگی برای کمپانی لاین‌گیت بود و تا به امروز در حدود صد میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده است. فیلم‌برداری آن در نوامبر سال 2017 به اتمام رسید اما در بررسی‌های نهایی در سال 2018، لاین‌گیت اصلا از کیفیت محصول نهایی راضی نبود و آن را مناسب اکران عمومی نمی‌دید.
بنابراین این استودیو به امید بهتر شدن کیفیت فیلم و فروش بیشتر آن، مجبور به خرج چندین میلیون دلار دیگر برای فیلم‌برداری دوباره قسمت‌هایی از این فیلم شد.

مدیر عامل کمپانی لاین‌گیت، جان فلتیمر در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت “اگر از موفقیت فیلم مطمئن نبودیم، هیچ‌وقت تصمیم به فیلم‌برداری دوباره نمی‌گرفتیم.”
متاسفانه فیلم‌برداری دوباره «آشوب مدام» به جز مساله مالی، عواقب دیگری نیز داشته است. تام هالند که در این فیلم نقش شخصیت اصلی داستان، تاد هویت را بازی می‌کند، به دلیل درگیر بودن سر پروژه فیلم‌برداری نتوانست برای اکران فیلم «اونجرز: آخر بازی» به لس‌آنجلس برود. او در این فیلم در نقش اسپایدر-من بازی کرده است.این اولین‌بار نیست که کارگردان «آشوب مدام»، داگ لیمان، درگیر این‌چنین مشکلاتی می‌شود. فیلم معروف او «هویت بورن»، در زمان ساخت خود دچار مشکلات زیادی شد و می‌توان گفت در نهایت این تهیه‌کننده اختصاصی فیلم، فرانک مارشال بود که با کارگردانی خود، پروژه را از شکست نجات داد. ادیتور «هویت بورن»، سار کلین در این‌باره گفت: “مشکلات از همان ابتدای فیلم‌برداری شروع شد و از همان اول لیمان با استودیو یورنیورسال پیکچرز دچار مشکل شد.

چرا که به جای استفاده از لوکیشن‌های ارزان‌‌تر مانند مونترال، اصرار داشت فیلم را در پاریس فیلم‌برداری کند. پس از آن فیلم با فیلم‌نامه بی‌نظمی وارد مرحله تولید شد.” این اختلاف در نهایت به مشاجره بین لیمان و نماینده کمپانی یونیورسال منجر شد. به گفته این کارگردان “کمپانی یونیورسال از من متنفر است و سعی در خراب کردن کار من داشت.”
علاوه بر این لیمان کارگردانی فیلم‌های «آقا و خانم اسمیت» و «لبه فردا» را نیز به عهده داشت که بخش‌هایی از هر دوی این پروژه‌ها به دلایل مشکلاتی دوباره فیلم‌برداری شدند.
با این‌حال کمپانی لاین‌گیت اطمینان دارد که با فیلم‌برداری دوباره صحنه‌هایی از «آشوب مدام» می‌توان موفقیت آن را تضمین کرد. به این ترتیب تاریخ اکران آن به سال 2020 موکول شده است. لاین‌گیت اعلام کرده است تا شروع فیلم‌برداری دوباره، نمی‌تواند تاریخ دقیقی برای اکران آن اعلام کند.
این مطلب از نوشته ای‌جی کل‌فیلد در سایت Looper گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان