رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

مسئولانی که در خصوص تصرفات اراضی غفلت کرده اند تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بسیاری از تصرفاتی که توسط افراد سودجو صورت گرفته در نتیجه کوتاهی و غفلت مسئولان بوده است گفت: لازم است برای احقاق حقوق عامه و خساراتی که مردم و بیت المال متحمل گردیده اند این مسئولان متخلف شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن کنفرانس اداره کل دادگستری برگزار شد.

در این جلسه موضوعات تغییر کاربری اراضی ملی در محدوده روستای شیخ شبان و مشکلات احداث جایگاه CNG در شهرستان لردگان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌هایی متشکل از نمایندگان دستگا‌های اجرایی و مقامات قضایی استان جهت رسیدگی به مشکلات در این مناطق تشکیل گردد.

در ادامه جلسه احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی با تأکید بر نظارت دقیق دستگاه‌های مسئول در اعطاء مجوزات بهره برداری و تغییر کاربری اراضی اظهار کرد: همه نهاد‌ها باید در اجرای قوانین با صلابت واقتدار کامل عمل کرده و از سواستفاده‌ها و تخلفات احتمالی جلوگیری کنند.

وی افزود: اگر احداث و یا راه اندازی مجموعه‌ای با قانون مغایرت دارد نباید از ابتدا برای آن مجوزی صادر شود چرا که مردم طبق مجوزات اخذ شده اقدام به سرمایه گذاری می‌نمایند و هنگامی که دستگاه قضایی بخواهد برای تخریب ساخت و ساز‌ها و بازگرداندن اراضی ملی ورود کند شهروندان دچار خسارات فراوانی می‌گردند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بسیاری از تصرفاتی که توسط افراد سودجو صورت گرفته در نتیجه کوتاهی و غفلت مسئولان بوده و لازم است برای احقاق حقوق عامه و خساراتی که مردم و بیت المال متحمل گردیده اند این مسئولان متخلف شناسایی و مورد پیگرد قرار گیرند.

بهرامی تبعیت از قانون را رکن اساسی برقراری نظم در جامعه عنوان کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص پیروی همگان از قانون گفت: همه ما موظفیم قانون را بدون اغماض و چشم پوششی رعایت نمائیم؛ به ویژه زمانی که مسأله صیانت از حقوق مردم و یا بیت المال مطرح باشد تمامی مسئولان باید با حساسیت و به صورت جهاد گونه از اموال عمومی و ملی حراست نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر