یلی: می‌خواهیم نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم/ آماده بازی با ایتالیا هستیم

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌خواهیم بجنگیم تا نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم و آماده بازی روز جمعه برابر ایتالیا هستیم.

یلی: می‌خواهیم نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم/ آماده بازی با ایتالیا هستیم

پوریا یَلی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی والیبال در شهر جیاگمِن چین گفت: من خودم شخصاً اولین سفرم به کشور چین را تجربه می‌کنم. سفر طولانی بود و تا بدنمان با شرایط اینجا (شهر جیاگمِن) هماهنگ شود یکی دو روزی زمان برد اما خدا را شکر الان همه ملی‌پوشان شرایط خوبی داریم و از نظر جسمی و ذهنی آماده هستیم.

او درباره میزبانی چینی‌ها از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2019 نیز گفت: من ابتدا و پیش از اعزام به چین فکر می‌کردم که غذاهای چینی برای ما ایرانی‌ها خوب نباشد اما وقتی رسیدیم، متوجه شدم که غذاهای بین‌المللی دارند و خدا را شکر الآن شرایط خوب است. تنها آب و هوا یک مقدار شرجی و گرم بود که با این حال الآن شرایط خوب است.

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال در مورد بهتر شدن شرایط ملی‌پوشان پس از برگزاری تمرینات در شهر جیاگمِن، گفت: بالاخره همانطور که گفتم پرواز طولانی بود و از نظر بدنی کسل شده بودیم اما در این یکی دو روز تمرینات را پیگیری کرده و با شرایط کنار آمده و الان خوبیم. با این روند خوبی که داریم ان‌شاءالله جمعه مقابل ایتالیا بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

او درباره بازی برابر ایتالیا به عنوان یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا توضیح داد: همانطور که تیم ما تغییر داشته و جوانگرایی کرده‌ایم، ایتالیا هم امسال تیم متفاوتی دارد که به همین دلیل دو تیم شناخت زیادی از هم نداریم. با این حال امیدوارم و اگر این فرصت را به ما جوان‌ترها بدهند که پا به میدان بگذاریم، شخصاً آمادگی ذهنی و بدنی خوبی دارم که در این تورنمنت برای تیم ملی ایران یکی از خوب‌ها باشم.

یلی درباره تیم چین به عنوان‌میزبان مسابقات نیز گفت: درباره تیم چین هم باید بگویم که واقعاً وقتی برای خوردن غذا به سلف می‌رویم، بازیکنان آن‌ها را می‌بینیم که قدهای بلند و شرایط فیزیکی خوبی دارند. سرمربی آن‌ها هم آقای لوزانو است و تیمی خوبی دارند اما ما (ایران) آمده‌ایم تا این سه بازی را با برد پشت سر بگذریم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره حمایت‌های هواداران نیز گفت: بالاخره تیم ملی برای مردم است و ما همه تلاشمان برای این است که دل مردم کشور عزیزمان ایران را شاد کنیم‌، به حمایت آن‌ها نیاز داریم و می‌جنگیم تا نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایرانی‌ها و مردم خوبمان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان