ماهان شبکه ایرانیان

کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه/ حباب سکه چقدر شد؟

باشگاه خبرنگاران: عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، از کاهش 30 هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم روند کاهشی سکه در بازار ادامه داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه هر مثقال طلا امروز نسبت به روز گذشته 15 هزار تومان کاهش قیمت داشته است، افزود: امروز هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 3 هزار تومان کاهش داشته است.

محمدولی با بیان اینکه امروز حباب سکه به 380 هزار تومان رسیده است گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو، حجم تقاضا در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.

به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، پیش بینی می‌شود که بازار طلا و سکه تا پایان هفته، روند کاهشی داشته باشد.

محمدولی از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که داد و ستد در بازار آرام باشد تا سودجویان و دلالان سوءاستفاده نکنند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 595 هزار تومان، سکه طرح قدیم 4 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 570 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 690 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 40 هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار 305 دلار 90 سنت رسید. در این بین هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 414 هزار و 375 تومان داد و ستد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان