ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان به میزان خبرداد

آزادی ۱۱۱ زندانی با بیش از ۱۱ میلیارد بدهی در ماه مبارک رمضان/ برگزاری ۷۱ جشن گلریزان/ تعهد ۱۲ میلیاردی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

اسدالله گرجی زاده با اشاره به برگزاری ۷۱ جشن گلریزان در استان اصفهان گفت: ماحصل این جشن گلریزان حدود ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعهد خیرین را به همراه داشت.

آزادی 111 زندانی با بیش از 11 میلیارد بدهی در ماه مبارک رمضان/برگزاری 71 جشن گلریزان/تعهد 12 میلیاردی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (خبرشب)اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری 71 جشن گلریزان در استان اصفهان گفت: ماحصل این جشن گلریزان حدود 12 میلیارد و 400 میلیون تومان تعهد خیرین را به همراه داشت.
 
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان  در ادامه با تفکیک جشن‌های گلریزان عنوان کرد:28  برنامه یک شهر ضیافت، 5 جشن نسیم مهرو 38 جشن گلریزان در اصفهان و شهر‌های استان و همچنین 28 جشن گلریزان در مساجد شهر اصفهان برگزار شد که مجموعا چهار میلیارد و پانصد وسی میلیون تومان تعهد خیرین بوده است.

مدیرنمایندگی ستاددیه استان همچنین به برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت نیز اشاره و بیان کرد: برای ششمین سال متوالی این برنامه با حضور خیرین و مردم نوع دوست اصفهان با مشارکت صداوسیما برگزارکه مبلغی حدود 6 میلیارد و 100 میلیون تومان بصورت نقدی و تعهدی جمع آوری شد.

وی گفت:در 28 برنامه یک شهر ضیافت زمینه آزادی 57 نفر با مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان که اصل بدهی آنان 4 میلیارد و 720 میلیون تومان بود و گذشت یک میلیارد و 700 میلیون تومان را به همراه داشت، مهیا و به آغوش خانواده بازگشتند.

اسدالله گرجی زاده بااشاره به جشن نسیم مهر نیز گفت: تقارن نام گذاری پنجم خرداد ماه به عنوان روز نسیم مهردر ماه مبارک رمضان نیزموجب کمک به خانواده‌ها را مهیا که 5 پنج جشن در شهرستان‌های اصفهان-مبارکه-اردستان-فریدن-و زرین شهر برگزار که مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تعهد و تعداد 2 هزار سبد کالا نیز به خانواده مددجویان اهداء شده است.

مدیرکل زندان‌ها و مدیرنمایندگی ستاددیه استان اصفهان با قدردانی از حضور خیرین تصریح کرد:در ماه مبارک رمضان امسال 111 زندانی با بدهی 11 میلیارد و 470 میلیون تومان وبا گذشت چهار میلیارد و 100 میلیون تومانی شکات و آورده 180 میلیونی خود مددجویان و کمک 4 میلیارد تومانی خیرین از زندان‌های استان آزادو به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان