ماهان شبکه ایرانیان

قول بنتو به شکست ایران در سئول

سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی قول داد که تیم ملی ایران را در دیدار دوستانه دو تیم شکست دهد.

قول بنتو به شکست ایران در سئول

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا سه‌شنبه ساعت 15:30 در سئول میهمان تیم ملی کره‌جنوبی است. کره‌ای‌ها از سال 2011 به این سمت قادر به کسب پیروزی مقابل ایران نشدند و تنها یک مساوی را مقابل ایران به دست آوردند.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در نشست خبری پیش از این دیدار دوستانه اظهار کرد: در بازی فردا می‌خواهم همان ترکیب اصلی و سیستم همیشگی خودمان را داشته باشیم. ما بعد از جام ملت‌های آسیا فرصتی برای تغییر تیم داشتیم و در تمام بازی‌های دوستانه سعی می‌کنیم سیستم‌ها و بازیکنان را محک بزنیم و برای شروع انتخابی جام جهانی در شرایط بسیار خوبی باشیم.

سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی گفت: هر مربی دوست دارد بهترین‌ها را در ترکیبش داشته باشد. من هم دوست دارم تمام بازیکنانم قابلیت ایجاد تغییر در نتیجه و تأثیرگذاری بالایی در بازی داشته باشند. چیزی دیگری که به دنبال آن هستم این است که بازیکنان از قدرت ذهنی بالایی برخوردار شوند تا فشار بسیار شدیدی روی حریف ایجاد کنند و به سرعت به دفاع و حمله ملحق شوند.

او با اشاره به تغییر کادرفنی تیم ملی خاطرنشان کرد: شناخت زیادی از تیم جدید ایران ندارم. می‌دانم که آن‌ها سرمربی خودشان را عوض کردند و با مارک ویلموتس کار می‌کنند.

بنتو اضافه کرد: در بازی فردا تنها به کسب پیروزی فکر می‌کنیم و می‌خواهیم در کنار هواداران‌مان ایران را شکست دهیم.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام ملت‌های آسیا تغییراتی داشته است. فردا می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم. ایران تیمی بود که مدت‌ها تغییری نداشت و ثبات در این تیم شاهد بودیم. آن‌ها تیم بیست و یکم رده بندی فیفا هستند و می‌دانم در پنج بازی اخیر، کره‌جنوبی نتوانسته ایران را شکست دهد و چهار بازی را باخته است.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی ادامه داد: در بازی با استرالیا به نسبت بازی با پاناما تغییراتی داشتیم و در بازی با ایران هم احتمالاً این تغییرات ادامه خواهد داشت. به دنبال کسب نتیجه خوب و ارائه چهره‌های جدیدی از فوتبال کره‌جنوبی هستیم و می‌خواهیم جایگاه خودمان را در رده بندی فیفا بالاتر ببریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان