ایران قهرمان کافا شد/ اولین جام با قلعه‌نویی

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر برابر ازبکستان قهرمان تورنمنت کافا شد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان فینال تورنمنت کافا از ساعت 19 در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر ایران همراه بود تا ایران قهرمان این رقابت‌ها شود.

به گزارش ایسنا، تک گل ایران را در این دیدار سردار آزمون در دقیقه 49 به ثمر رساند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند (5 پیام نیازمند)، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی قائدی (46 وحید امیری)، محمد محبی، سردار آزمون (76 محمد کریمی) (مجید حسینی 90) و مهدی طارمی.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، خاجی اکبر علی جانف، فرخ سیفیف، اتابک شوکوروف، اودیل‌جان هامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، شرزود نصرالله‌اف، الدور شاهمرادف، عمر اشمرادف و عبدالله عبدالله‌اف.

موقیت‌های حساس نیمه نخست

دقیقه 5: روی یک ارسال از سوی بازیکنان ازبکستان، برخوردی میان علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی شکل گرفت که موجب مصدومیت بیرانوند از ناحیه چانه و خروج این بازیکن از زمین شد. در ادامه امیر قلعه‌نویی پیام نیازمند را به زمین فرستاد تا سنگربان ایران باشد. بعد از این اتفاق بیرانوند راهی بیمارستان شد و سعید عزت‌اللهی هم با وجود خون‌ریزی و استفاده از پوشش پلاستیکی روی سر خود همچنان با خون‌ریزی به بازی ادامه داد.

دقیقه 20: ازبک‌ها حرکتی را از سمت چپ انجام دادند و در ادامه ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی را برای عمر اشمرادف ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن را پیام نیازمند مهار کرد.

دقیقه 29: ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه رامین رضاییان با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ازبکستان ارسال کرد و در ادامه سردار آزمون قصد داشت دروازه را باز کند و درحالی که توپ او راهی اوت شده بود کمک داور هم پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه 40: روی یک ضربه ایستگاهی، رامین رضاییان فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او راهی اوت شد.
دقیقه 44: روی حرکتی که سفید پوشان ازبکستان از سمت راست انجام دادند، فرصت خوبی برای این تیم ایجاد شد اما بعد از یک ارسال، ضربه سر مهاجم ازبکستان به دیرک عمودی دروازه ایران برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

موقیت‌های حساس نیمه دوم

دقیقه 47: روی یک کار ترکیبی، پشت محوطه جریمه ازبکستان توپ به رامین رضاییان رسید و این بازیکن هم با یک شوت پای چپ دروازه را هدف قرار داد اما توپ او راهی اوت شد.

گل برای ایران، دقیقه 49: مهدی طارمی پا به توپ به قلب دفاع ازبکستان زد و با یک پاس رو به عقب فرصت بسیار خوبی برای شوتزنی سردار آزمون ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه 56: روزبه چشمی پشت محوطه جریمه ازبکستان صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او را دروازه‌بان ازبکستان راهی کرنر کرد.

دقیقه 74، فیض‌االله‌اف پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد در ادامه با ورود به محوطه جریمه ایران فرصت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت او را پیام نیازمند مهار کرد.

دقیقه 1+90: کنعانی‌زادگان بعد از اعتراض به داور کارت زرد دوم خود را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. همین موضوع باعث شد او با برخی بازیکنان ازبکستانی دچار درگیری شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان