خبرخوش درباره افزایش حقوق کارمندان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف دولت در اجرای مصوبه قوه مقننه برای افزایش حقوق ها، گفت: چند روز گذشته جلسه ای  با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره این موضوع  داشتیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه توافق شد تا جلساتی را در هفته جاری برای حل این مشکل برگزار کنیم، ادامه داد: قرار است با هماهنگی سازمان امور استخدامی اصلاحیه ای درباره نحوه اجرای قانون مجلس در افزایش حقوق کارمندان انجام شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره اینکه قرار است برای اصلاح روند اجرای قانون در مجلس طرح یا استفساریه ای تدوین شود یا خیر؟ عنوان داشت: استفساریه یا طرح نیاز نیست تنها باید با دولت توافق کنیم تا روند اجرا اصلاح شود.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: طبق توافقی که با نوبخت داشتیم قرار بر این شد تا جلسه ای را نیز با رئیس سازمان امور استخدامی داشته باشیم تا نقطه نظرات آنها را درباره اصلاح روند اجرای قانون دریافت کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: قطعاً در هفته جاری با دولت برای اصلاح روند اجرای قانون به توافقاتی دست خواهیم یافت تا مشکل حقوق ها نیز حل و فصل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان