"پرسپولیس بهترین تیم امسال بود"

بادامکی: بزرگنمایی‌ها باعث افزایش مشکلات سیاه‌جامگان شد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان می‌گوید اغراق در مشکلات این تیم باعث افزایش این مشکلات در تیمش شد.

بادامکی: بزرگنمایی‌ها باعث افزایش مشکلات سیاه‌جامگان شد

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لیگ شانزدهم اظهار کرد: امسال لیگ بهتری را شاهد بودیم و تنها اشکال آن تعطیلی‌های زیاد لیگ بود به جز 3-4 تیم که از روز اول خود را جدا کردند، بقیه در یک سطح بودند.

وی درباره سیاه جامگان بیان کرد: مشکلات این فصل ما زیاد بود. ابتدای فصل مربی ما در حالی که خوب کار می‌کردیم تغییر کرد. آقای عزیزی نیز تلاش خود را برای باشگاه کردند. آمدن میثاقیان نیز شوک خوبی را به تیم وارد کرد. مشکلات باشگاه نیز با حواشی‌ها و بزرگنمایی‌ها بیشتر شد. بعضی‌ها نیم فصل جدا شدند و عده‌ای از بازیکنان نیز تا انتهای فصل صبر کردند. امیدارم برای سال بعد دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید تا دوباره کار به روز آخر نکشد.

کاپیتان سیاه‌جامگان افزود: تیم ما از لحاظ امکانات و سخت‌افزاری مشکل دارد. اگر بتوانند تغییر تحولاتی مثبت دهند و مشکل اسپانسرینگ را حل کند، سال بعد رتبه بهتری نیز کسب می‌شود. همچنین باشگاه باید هم امکانات را افزایش دهد و هم از لحاظ یارگیری قوی عمل کند تا سال بعد به موفقیت برسد.

او درباره وضعیت مالی سیاه جامگان و دریافتی‌هایش از این باشگاه تصریح کرد: وضعیت مالی فرق چندانی نکرده است. می‌دانم همه تیم‌ها مشکل دارند اما خود من تنها 45 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. امیدوارم هرچه زودتر به مشکلات و مسائل مالی ما نیز رسیدگی شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در لیگ شانزدهم و لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس از روز نخست نشان داد که با سایر تیم‌ها متفاوت است. ان‌ها از لحاظ نوع فوتبالی و نتیجه‌گیری بهتر از سایر تیم‌ها بودند. حمایت هواداران این تیم نیز یکی از عوامل موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت بود. امیدوارم با شکست الوحده، فصل را با موفقیت به پایان برسانند.

بادامکی در پایان ضمن تشکر از تماشاگران مشهدی اظهار کرد: از هواداران سیاه جامگان و پرسپولیس ممنونم که در روز آخر صحنه زیبایی را در ورزشگاه رقم زنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر